Advertisement
Smink & Makeup

Médiaajánlat

2011. augusztus 15. spacegirl

A BLOGRÓL

A Smink | Makeup blog 2011 áprilisában indult és azóta az egyik legnagyobb szépségápolási témájú bloggá nőtte ki magát. Szerintünk az arcápolás és a smink nem arról szól, hogy egy megtévesztő maszkot rajzoljunk az arcunkra, hanem arról, hogy a természetes szépséget kiemeljük, a tökéletlenségeket korrigáljuk és jól érezzük magunkat a bőrünkben.

Kontakt (együttműködés, hirdetés, pr): Balla Katalin - Katushka
Email: makeup.katalinballa[at]gmail.com

TARTALOM

A Smink | Makeup blog fő tartalmi pilléreit a sminktippek és terméktesztek jelentik, emellett pedig folyamatosan beszámolunk a legújabb trendekről, kampányokról, érdekes vagy meghökkentő termékekről. A sminktippeket sok esetben saját képes vagy videós lépésről lépésre formában adjuk, amit nagyon szeretnek az olvasók. A teszteknél az alaposság és őszinteség a fő szempontunk, a termékeket addig használjuk, amíg megalapozott véleményt tudunk mondani róluk. A blogot nem bulvárral duzzasztjuk, a népszerű témák közül csak azokkal foglalkozunk, amik kapcsolódnak a szépség témaköréhez vagy valami miatt nagyon foglalkoztatnak bennünket.

SZERZŐK

Jelenleg ketten szerkesztjük a blogot, Kata profi sminkes és sminkoktató, én pedig "hobbi sminkes" vagyok, szintén tanfolyammal a hátam mögött. Bővebb infó rólunk "A szerzőkről" aloldalon érhető el. Időről időre vendégszerzők posztjaival is találkozhatsz a blogon, hogy még tovább színesítsük a tartalmat.

TESZTELJÜNK?

Szeretünk kipróbálni új termékeket, ezért nagyon szívesen vesszük az ilyen megkereséseket. Van néhány szempont, amit ilyen esetben mindig betartunk, mert a hitelesség mindennél fontosabb a számunkra. Így tudunk értéket adni az olvasóknak, és ezáltal azoknak a cégeknek is, amelyektől terméket kapunk tesztelésre.

  • A hitelesség az első számú szempontunk. A terméktesztjeinkben mindig őszintén írjuk meg a véleményünket, a termékek pozitív és negatív oldalát egyaránt bemutatva. A termékeket mindig annyi ideig teszteljük, amennyit az adott kategória vagy termék igényel. Például amíg egy szemfesték letesztelhető egy nap alatt, addig egy arckrém esetén több hétre van szükség.
  • A pozitív hangvételű posztokat részesítjük előnyben. A terméktesztjeink többsége pozitív hangvételű, azaz olyan termékekről írunk, amelyek beváltak a számunkra, persze ezeknél is kitérünk az esetleges negatívumokra. Mivel rengeteg terméket kapunk tesztelésre, szerencsére van miből válogatni és megtalálni közöttük az igazi gyöngyszemeket. Ettől függetlenül negatívabb hangvételű írás is megjelenhet nálunk, főleg ha valamilyen sokat hirdetett, túlhype-olt termékről van szó, ami nekünk nem vált be.
  • Nem garantálunk megjelenést. Ennek az az oka, hogy - ahogyan említettem - a tesztek nagyobb része pozitív hangvételű, és sajnos előre mi sem tudjuk megmondani, hogy be fog-e nekünk válni egy termék vagy sem. Azt azonban vállaljuk, hogy ha jó tapasztalatot szerzünk egy termékkel, akkor fogunk írni róla. A termékeket többnyire érkezési sorrendben teszteljük, de előfordulhat olyan eset is, hogy egy izgalmas, új dolgot előre veszünk.
  • Nem mutatjuk meg megjelenés előtt a posztot. A fenti okok miatt a terméktesztek nem szponzorálhatók nálunk, mert az veszélyeztetné a hitelességet. (Szponzoráció alatt azt értjük, hogy a partner fizet a megjelenésért.) Mivel a megjelenő teszt posztok "szerkesztőségi" anyagok, azok tartalmát értelemszerűen nem lehet előre megnézni, és nem lehet abban változtatásokat kérni. (Ha esetleg tévednénk, hiszen mi is emberek vagyunk, és erre figyelmeztetnek minket, akkor természetesen frissítjük a megjelent írást.)

HIRDETNÉL?

A Smink | Makeup blog fő célcsoportját a 18-39 éves, igényes városi nők jelentik, akik a legtöbbet akarják kihozni magukból és szeretnek képben lenni az aktuális trendekről.

A Smink | Makeup blog látogatói profilja:

  • : 74% (affinitás index: 148)
  • főiskolai, egyetemi végzettségű: 42% (affinitás index: 198)
  • budapesti: 45% (affinitás index: 205)
  • Esomar AB stáuszú: 32% (affinitás index: 158)

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2012-09 (15+ belföldi közönség)

A Google Analytics adatai alapján 2013 január-december között a blog látogatottsága átlagosan havi 74.000 egyedi látogató és 207.000 oldalletöltés.

A blog rendszeres kiemelést kap az Index és a Blog.hu címlapján, illetve egyéb kiadványokon, emellett háttérországunk a több, mint 31.000 tagot számláló Facebook oldalunk, ill. az Instagram profilunk is.

MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK

1. Medium rectangle banner (300x250 px méretben, flash vagy kép formátumban):

Elhelyezés: blog oldalsáv
Net-net ár: 150.000 Ft+ÁFA/hó

2. Nyereményjátékok és tartalmi együttműködések (szponzorált posztok, tematikus sorozatok, képes ajánlók):

A deborah.spacegirl[at]gmail.com címen várjuk a megkeresést.

3. További banner hirdetések és szponzorációk

Ezeket a megjelenéseket a CEMP Sales House értékesíti.

Korábbi kampányainkra ITT találsz példákat.

Kommentek

comments powered by Disqus

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu