Smink & Makeup

A szerzőkről

2012. január 08. spacegirl

Katushka (együttműködések, hirdetés, pr kapcsolat, smink, sminkoktatás, -tanácsadás)


14608074_10209344521881294_1754397084_n.jpgA nevem Balla Katalin. A sminkelés mindig is érdekelt, eleinte csak magamat sminkeltem, majd a szinkron koris csapattársaimat is. Én voltam a "csapat sminkese". Később rátaláltam a YouTube-on a "Nagyok" sminkes videóira, TiffanyD, Pixiwoo. Naphosszat csak azokat néztem. Imádtam nézni, hogy ki hogy sminkeli magát, miket használnak, kinek milyen sminkkollekciója van, és csak irigykedtem, habár már akkor sem volt kevés sminkcuccom.

Nagyjából 2010 második felében eldöntöttem, hogy meg szeretném tanulni a sminkes szakmát. Nagyon sokáig kerestem, hogy megtaláljam a megfelelőt. Őszinte leszek, azért is tartott sokáig a keresés, mert nem akartam sem nagyon gagyi, sem nagyon drága tanfolyamra járni. Hosszas keresés után rátaláltam a Makeup Groupe Shool-ra. Megnéztem pár órájukat, és meggyőzőnek találtam. Egy profi képzésen vettem részt Gruisz Juditnál. Nagyon nagyon sokat tanultam, a szépérzékem is fejlődött, és a termékismeretem is bővült.

Azóta is a sminkelés függője vagyok.

A bloghoz 2011 júniusában csatlakoztam, megkeresésre, mert Spacegirllel korábban már dolgoztunk együtt, a szakmai munkakörünkben (mint online médiatervezők). Azóta is imádom a blogot, és örömömet lelem abban, hogy segíthetek másoknak abban, hogy megtanuljanak új dolgokat és elsajátítsák a trükköket.

Kontakt: makeup.katalinballa(kukac)gmail(pont)com

Ingrid (Spacegirl)

ingrid.jpgIhász Ingrid vagyok, többnyire digitális ügyekkel foglalkozom az egyik legnagyobb hazai kommunikációs ügynökségnél. 10 éve vagyok online marketinges, további infók ITT.

Régóta foglalkoztat a sminkelés, ami 2011-re odáig fajult, hogy elvégeztem egy sminkes tanfolyamot is. Folyamatosan bújom a nemzetközi és hazai blogokat, figyelem a trendeket és új kollekciókat.

2011 ápriliásban döntöttem úgy, hogy elindítom ezt a blogot, elsősorban azért, hogy megoszthassam azokat a dolgokat, amik érdekelnek és amiket hasznosnak találok ebben a témában. Bár 2005 óta blogolok, ilyen intenzíven még sohasem tettem, úgyhogy ebből a szempontból is újat hozott a számomra.

Bár teljes mértékben hobbiprojektről van szó, szakmai ártalomként igyekeztem tudatosan építeni, és minden szempontból a legtöbbet kihozni belőle. 2015 szeptember végére úgy alakult az életem, hogy a szerkesztéssel kapcsolatos feladatokat átadtam Katushkának, és minimális szabadidőmet inkább a fotózásnak szentelem.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása