Smink & Makeup

Napi smink munkába 2.

2012. január 17. Katushka

A mai napra is sikerült szerintem egy teljesen viselhető és relatív egyszerű sminket készítenem magamnak.

 

Arc:

Az arcomat lealapoztam, amihez természetesen a BőcsEcset 11608-as alapozó kabuki ecsetet használtam, mert ez a kedvenc alapozó ecsetem!!! :) Ezután az arccsontom alatt és a halántékomnál kontúroztam az arcom, ezután felvittem a pirosítót. Végül fixálta az arcomat transzparens púderrel.

Szem:

Az Artdeco bázissal lealapoztam a szemhéjam. Azért ezt használtam, mert ennek van egy minimális kis fénye, ami még intenzívebbé teszi a selyemfényű szemhéjfestékek fényét. Erre tettem fel egy világos selyemfényű szemhéjpúdert, és a külső sarkokba pedig a sötét barnás-burgundi árnyalatot. Ebből nagyon keveset vettem fel, mert nagyon intenzív a színe. Ezt egy satírozó ecsettel elsatíroztam. A szememet filces tussal kihúztam. Az alsó vízvonalat és az alsó szemhéjamat vékonyan kihúztam fekete szemceruzával és ezt is elsatíroztam.

Száj:

  • MAC Pretty Please lipstick
  • MAC Pretty Plush lipglass

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása