Smink & Makeup

Napi smink - Kékes-lila egy kis arannyal

2012. január 31. Katushka

Ma reggel úgy döntöttem, hogy nem az egyszerű, szolid sminkbe megyek dolgozni, hanem egy kicsit ráerősítek. Azt hiszem sikerült :)

Túl sok újdonságot nem kell tudni a smink elkészítéséhez. Épp úgy készült, mint bármelyik füstös sminkem. De haladjunk sorba.

Arc: 

Szem:

  • MAC Painterly Paint pot - szemhéj bázis
  • MAC 6 Twists of Tartan Eye Shadow
  • Sleek Kohl Pencil - fekete szemceruza

(Lady's Prance; Rolled Gold; High Spirits,

Vainglorious, Set To Dance, Bows & Curtsey's)

A szemhéjam mozgó részére felvittem egy lapos ecsettel a Set to Dance árnyalatot, és ezt elsatíroztam egy arra alkalmas ecsettel BőszEcset 78383. Ezután a mélyítő vonal fölé felvittem egy nagyon keveset a Vainglorious árnyalatbólés ezt is elsatíroztam, de ebből tényleg csak egy leheletnyit vettem fel. A belső szemzugba pedig a Roller Gold árnyalatot vittem fel, de csak az első 1/3-ba. Az alsó szemhéjamat és a vízvonalat fekete szemceruzával kihúztam és ezt elsatíroztam a BőszEcset 6251-el, és ugyan ezzel az ecsettel felvettem egy picit a Vainglorious színből és azzal is elsatíroztam a fekete szemceruza vonalát. A pilláimat most nem spiráloztam mert a 3D-s pilláknak köszönhetően semmi szükség nem volt rá.

Száj:

  • MAC Cremesheen glass - Right Image szájfény

 És a végeredmény :)

Nektek hogy tetszik? :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása