Smink & Makeup

Nivea bloggertalálkozó

2012. április 08. spacegirl

Örvendetes módon a szépségápolási cégek közül is egyre többen kezdik komolyan venni a bloggereket, egyrészt meghívnak a sajtótájékoztatókra, másrészt pedig vannak kifejezetten nekünk szóló események is.

Hétfőn a Niveánál jártunk, méghozzá abban a Károly körúti üzletben, amibe már régóta terveztem bemenni. Belülről is pont olyan jól néz ki, mint kívülről, és ami még érdekesebbé teszi a dolgot, hogy itt elérhető a Nivea teljes európai termékválasztéka. Amire szintén nem számítottam, hogy ez a márkabolt egyben szalon is, fodrászattal, kozmetikával, manikűrrel és masszázzsal. A csapat pedig nagyon kedves és segítőkész, le a kalappal! :)

Sajnos a munkából rohanva majdnem egy órás késéssel érkeztem, így a termékbemutatók nagy részéről lemaradtam, de legalább láttam Marát, Melindát és Magdit, és megismerkedtem Wishes-zel. Sajnos a "szakmázás" közepette a többiekkel nem sikerült, de majd legközelebb.

Kaptunk egy sor terméket is - tusfürdőket, ajakápolókat, krémeket -, utóbbiakat mondjuk valószínűleg én leszek csak, aki tudja használni, a többieknek legfeljebb az anyukájuk :) A termékekről is írok hamarosan, de olyan durva hetem volt, hogy most jutottam el odáig, hogy erről a hétfői eseményről ezt a szösszenetet megírjam.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása