Smink & Makeup

Teszt - Estée Lauder BB krém

2012. április 08. Katushka

Korábban erről a termékről már olvashattatok infókat, de most jön az igazi lényeg! A teszt!

Bevallom őszintén, amikor arról hallottam, hogy BB krém, az volt a véleményem, hogy "Persze persze... színezett hidratáló, ami elvileg jót tesz a bőrnek, stb... de biztos nem olyan jó, mint az imádott közepes fedésű alapozóm." Lehet ezt maradiságnak mondani, vagy egyszerűen csak hülyeségnek :) de tényleg így vélekedtem ezekről a krémekről. Minden akkor változott meg mikor lehetőség adódott kipróbálni egyet a sok közül. Ez az Estee Lauder DayWear BB kréme volt.

Ez az "alapozó" (csak hogy az illúzióm megmaradjon :) ) sűrűbb, mint pl. a MAC Studio Fix Fluid alapozó, amit használok minden nap. Nem folyik szét egyáltalán, nyilván mivel krémről beszélünk.

Felvitele viszont egyáltalán nem különbözik egy akármilyen folyékony alapozóétól. Mint mindig a kedvenc alapozó ecsetemmel vittem fel, hogy szép egységes legyen az eloszlatása. Nem kell a krémből több mint egy borsószemnyi mennyiség. 

Készítettem egy előtte-utána képet, hogy jobban szemléltetni tudjam, hogy mit tud ez a kis krém.

(Egy kép amilyet eddig nem láttatok, és nem is nagyon sűrűn fogtok:) ilyen vagyok smink nélkül... ááá :))

 

Mint látjátok, a fedése nem erős, viszont pont annyira fed amennyire kell. Az apró bőrhibákat nagyon szépen elfedi, és egységessé teszi a bőrt.

Az illata olyan, amit még parfümbe is nagyon szívesen elfogadnék, mert a függője lettem :) nem tudom pontosan megfogalmazni, de nagyon kellenes!

Az alapozó SPF 35-t tartalmaz tehát nyárra kifejezetten ajánlott!

Amit még nagyon fontosnak tartok kiemelni, ami miatt valószínűleg váltok a hagyományos alapozóról az Estee Lauder BB krémre, hogy mivel krém, ezért nem fénylik át annyira, mint egy sima alapozó, sőt egyáltalán nem fénylik át. Nekem általában 4-5 óra után átfénylik a bőröm, és szükséges a púderezés, hogy visszamattítsam a bőröm. A fenti képen sincs rajtam púder és a bőröm egyáltalán nem fénylik. Szóval nekem ez a termék kétszeresen is szerelem első használatra: az illata és hogy nem lesz fényes az arcom tőle.

Nagyon kényelmes viselet, mert egyáltalán nincs nehéz érzete a bőrömnek.

Igaz az ára egy picit borsos, de szerintem megéri, mert alap esetben nem kell belőle sok, és púderre sincs szükség mellé.

Ára: 9 400 forint

Én nagyon megszerettem ezt a krémet és mindenkinek csak ajánlani tudom. Ha mást nem, akkor legalább próbáljátok ki pl a Douglasban. 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása