Smink & Makeup

Bloggerina találkozó a Primőrnél

2012. október 09. spacegirl

Jó néhány sajtó- és blogger eseményen voltam már, de olyan sok bloggerinát egy helyen még nem láttam, mint a Primőr Kft. múlt hétvégén tartott blogger találkozóján. A Primőr Kft. többek között a Max Factor, az Olay, az essence és a Catrice márkát forgalmazza itthon. Az esemény maratoni hosszúságú volt, délelőtt fél tizenegytől délután fél négyig tervezték - sajnos nekem nagyon hamar el kellett jönnöm, mert délután forgattuk a Keira Knightley videót, de a bemutatkozást és a Max Factor újdonságokat még sikerült elcsípnem. A modell lányok Makány Márta Capsule kollekciójának darabjait viselték, melyeket a tervező a Max Factor számára álmodott meg. (A ruhákat egyébként úgy lehet megvásárolni, ha veszel egy Max Factor spirált és magaddal viszed a blokkját az üzletbe.)

DSC_0369_eloadas.jpgA háttérben Gwyneth Paltrow, a Max Factor arca

DSC_0372_szucs_adri.jpgSzűcs Adri, a Max Factor hazai vezető sminkese és modellje

DSC_0383_mf_smink.jpgSzűcs Adri alkot

DSC_0395_lanyok.jpgSzépek lettek a lányok - Gwyneth Paltrow inspirálta sminkek

DSC_0378_mf_smink.jpgSzájhangsúlyos smink

DSC_0388_mf_smink2.jpgSzemhangsúlyos smink

DSC_0365_bloggerinak.jpgSok jó blogger kis helyen is elfér

DSC_0360_essence_catrice.jpgessence és Catrice kiállítás, pigmentekkel 

DSC_0361_essence.jpgMég egy kis essence - Wild Craft és Breaking Dawn trendkiadások

DSC_0362_essence_bd.jpgessence - Breaking Dawn

DSC_0363_max_factor.jpgMax Factor újdonságok

DSC_0364_max_factor2.jpgMax Factor újdonságok még

DSC_0367_suti.jpgStílszerű smink-sütik is voltak - én hősies önmegtartóztatást gyakoroltam!

Sajnálom, hogy nem tudtam tovább maradni, mert szívesen megismerkedtem volna még pár bloggerinával, akikkel eddig még nem volt alkalmam találkozni, illetve szívesen beszélgettem volna kicsit többet azokkal, akikkel korábban is összefutottunk már. Szerintem szuperek ezek a bloggereknek szóló kezdeményezések, ráadásul a Primőrös lányok remek hangulatot teremtettek, és arra is sort kerítettek, hogy ne csak ők, hanem mi is bemutatkozzunk.

A találkozóról két óriáscsomaggal jöttem el, amiből én az essence pigmentekre és a Max Factor vadiúj, hosszú nevű Face Finity All Day Flawless 3 in 1 alapozójára vagyok leginkább kíváncsi, de a Max Factor Lipfinity ajakszínezője és ajakfilce, a Master Touch szem alatti korrektor, a Clour X-Pert tus, illetve az Olay szemfesték lemosója is nagy izgalomban tart. Be kell vallanom, hogy az essence termékek eddig kimaradtak az életemből, Max Factort pedig évekkel ezelőtt vásároltam utoljára, úgyhogy különösen kíváncsi vagyok hogyan fognak teljesíteni.

Mondjuk ennyi mindent kipróbálni teljesen lehetetlen, úgyhogy számíthattok majd játékokra is, ahol sorsolunk a termékekből!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása