Smink & Makeup

Teszt - Avon Go Glam Colour paletta - Kiveséztem alaposan - első rész

2012. október 16. Katushka

Mikor megkaptam kipróbálásra ezt a palettát, már akkor tudtam, hogy ezt most nagyon alaposan szét fogom boncolni, mert most vagy soha, az Avon bizonyíthat vagy nagyon elbukhat nálam. 

Avon paletta.jpg

Mikor kibontottam a Go Glam Colour palettát, akkor olyan volt, mintha egy időutazáson vettem volna részt :) Emlékszem, hogy már anyukámnak is volt hasonló palettája. Kihúzhatós, emeletes, minden az egyben palettája. Én valamiért nem szeretem az ilyen palettákat, de hogy miért, azt nem tudom megmondani... Még akkor sem csípem őket, ha tudom, hogy ez a legpraktikusabb kiszerelés, ami létezhet. 

Ebben a palettában sok minden található. Felnyitva a tetejét találunk benne 12 szájfényt mindenféle színben, két pirosítót, (elvileg) egy pirosító ecsetet, egy kétvégű rúzsecsetet és egy kétvégű szivacsos aplikátort. Az alsó szintet kihúzva egy 20 színből álló palettát kapunk. Itt is van mindenféle szín, de egy közös bennük, mindegyik selyemfényű. De haladjunk sorban.

Szájfények

12 féle színt találunk a palettában az egészen sötét barnástól a világos rózsaszínen át az áttetsző csillámosig. Változatos a felhozatal. Felvitelét egyértelműen csak ecsettel ajánlom. Használhatjuk a palettában található kétvégű ecsetet, de én a már bejáratott BőszEcset rúzsecsetemet használtam. Nem kell sok belőlük. Mivel szájfények, fedésük alig van, de nem is feltétlenül kell, hogy legyen. Kellemes illatuk van, és nagyon kényelmes viselni őket. Nem tapadósak, de nem is csúsznak le. A tartósságuk nem különbözik egy átlagos szájfény tartósságától. Nyilván kopik, fakul, de ez minden szájfénnyel így van. Mindegyiket kipróbáltam és be is fotóztam hogy lássátok, milyenek is az életben.

Avon_paletta_rúzs_all.JPGAz első képen nincs a számon semmi. Azért készítettem ezt a képet, hogy lássátok, milyen az alapszíne a számnak, hátha ez sokaknak viszonyítási alap lehet.

DSC05313_üresen.JPG

1.DSC05309_első.JPG

2.

DSC05314_második.JPG

3.

DSC05321_harmadik.JPG

4.

DSC05325_negyedik.JPG

5.

DSC05331_ötödik.JPG

6.

DSC05336_hatodik.JPG

7.

DSC05338_hetedik.JPG

8.

DSC05349_nyolcadik.JPG

9.

DSC05355_kilencedik.JPG

10.

DSC05371_tizedik.JPG

11.

DSC05377_tizenegy_1.JPG

12.

DSC05383_tizenkettő.JPG

Pirosítók

A palettában kétféle pirosító található. Az egyik egy egészen élénk matt pirosas árnyalat, a másik pedig egy világosabb, barackos szín, apró csillámokkal és minimális fénnyel.

Avon_paletta_pirosíto_all.JPG

DSC05300.JPG

DSC05304.JPG

Ecsetek

Nos, az ecsetekkel, amiket adtak a palettához, nem vagyok maradéktalanul elégedett, de azt is tudni kell, hogy én nagyon háklis vagyok az ecsetekre. A pirosító ecset szerintem túl durva szálú, ezért porolja a pirosítót. A szivacsos aplikátorokkal sosem voltam kibékülve. Amit használnék a paletta ecsetei közül az a rúzs ecset, de itt is inkább a BőszEcsetemet használnám! De az is tény hogy ezt a palettát nem az ecsetek miatt vesszük meg.

DSC05238.JPG

DSC05241.JPG

Folytatás következik a szemhéjfestékekről!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása