Smink & Makeup

Napi smink - Őszies smink Avon módra

2012. október 24. Katushka

Ősszel a barna, arany és a bronzos színek dominálnak, legalábbis nálam. Nagyon szeretem ezeket a visszafogott, de mégis szép és mutatós színeket használni. Tegnap ebben a sminkben voltam dolgozni, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mit és hogyan használtam :)

DSC05120_ok.JPGMiután lealapoztam a szemem szemhéjbázissal - MAC Painterly Paint Pot - a szemhéjamra az Avon Go Glam palettáját használtam. A belső szemzugba felvittem az 1-es és a 2-es szín keverékéből egy picit egy lapos ecsettel. Mind a két szín elég világos és fényes. Ennek köszönhetően a reggeli álmos szemet optikailag nyitottabbá tudom tenni. Ebből került egy kevés az alsó-belső szemzugba is. A mozgó részre felvittem szintén egy lapos ecset segítségével a 3-as színből és alaposan eldolgoztam a színeket és az éleket, természetesen egy erre alkalmas satírozó ecsettel. A szemhéjam külső 1/3-ba a 4-es színt vittem fel, de mondhatni csak egy pici foltba. Nem volt igazából semmi formája, nem is kell nagyon precíznek lenne, mert az is elsatírozásra került. Ennek köszönhetően egy nagyon szép átmenetet képeztem. Minden szín egybeolvad a másikkal. Erre érdemes törekedni, mert így nagyon harmonikus szemsminket lehet készíteni.

paletta_1.jpg

A felső szempillavonalamat egy sima fekete szemhéjfestékkel húztam ki, egy lapos ferde ecsetet használva. Az alsó vízvonalat egy ébenfekete Xtreme Lash szemceruzával húztam ki, ezt egy hegyes ecsettel eldolgoztam és erre vittem fel egy nagyon keveset a 4-es színből. Ezzel próbáltam egy picit füstösíteni.

Pirosítónak az egyik kedvencemet használtam, egy Sleek Pixie Pink árnyalatú pirosítót. Rúzsnak szintén egy Avon darabot használtam, a Golden Rose árnyalatát.

DSC05137.JPG

DSC05133_ok.JPG

DSC05142_ok.JPG

Nagyon szeretem ezt a sminket. Tökéletesen elég hétköznapra, de estére is simán viselhető. Ez a "bárhol bármikor" sminkem :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása