Smink & Makeup

Bőrszépítő olaj a Garniertől

2012. november 22. spacegirl

Az őszi-téli hónapokban érezhetően szárazabb a bőrünk, egyre gyakrabban vesszük elő a testápolóinkat. A száraz, rugalmatlan, szinte érdes bőr nem túl szép látvány és még kevésbé kellemes érzés, úgyhogy éppen ideje jobban odafigyelnünk. A Garnier most egy nagyon izgalmas formulával rukkolt elő, amiről bevallom, először azt hittem, hogy egy hajra való olaj. Amikor jobban szemügyre vettem a csomagolást, akkor viszont már láttam, hogy ez valójában egy bőrszépítő, testápoló olaj.

garnier_borszepito_olaj_1.jpg

Garnier Ultimate Beauty Oil azt ígéri, hogy gyönyörűen ragyogóvá és táplálttá varázsolja a kiszáradt bőrt, amely így  selymesnek, rugalmasnak és kellemes tapintásúnak látszik. Maga a formula négy értékes olajat tartalmaz:

  • Argánolaj: A marokkói aranyként ismert olaj hidratálja a bőrt és természetesen védi a külső hatásoktól. Hasznos tulajdonsága, hogy simítja a ráncokat és lelassítja a bőr öregedését.
  • Rózsaolaj: Ez a természetes, luxusnak számító olaj táplálja és hidratálja a bőrt, miközben nyugtat és regenerál.
  • Makadámdió olaj: A természetes hidratáltságot segíti, regenerálja, feszessé és tugalmassá teszi a bőrt.
  • Mandula olaj: Ez a jó minőségű olaj szintén nyugtató és regeneráló hatásáról ismert, mivel védi a bőrt a külső negatív hatásoktól.

A bőrszépítő olaj a testápolóknál nagyobb koncentrációban tartalmazza az összetevőket.

Amikor a kezembe vettem, akkor azonnal ki is próbáltam, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen a textúrája. A kiszerelése a spray-s napolajokéra emlékeztet, és sajnos ha már kicsit olajos a kezünk, akkor nehezebben lehet adagolni a terméket - de mindennel együtt ez az egyik legkényelmesebben használható megoldás. Ami ennél is fontosabb, hogy azt tapasztaltam, hogy a termék teljesen könnyű és nem hagy zsíros érzetet a bőrön. Selymes és nagyon enyhén fényes lesz tőle a bőr, ráadásul nagyon kellemes, de nem túl erős illata van. A hosszú távú hidratáló hatásáról még nem tudok beszámolni, mert ahhoz mindenképpen tartósabb használatra van szükség, de az első benyomásom nagyon pozitív róla!

Elérhető a dm-ekben, ára 2.199 Ft.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása