Smink & Makeup

Esküvői készülődés 1. rész - Őszintén magamról

2013. január 24. Katushka

Még nyáron megosztottam veletek azt a számomra nagyon nagy hírt, hogy a barátom megkérte a kezemet. :) Szinte azonnal ki is tűztünk, egy akkor még igen távolinak tűnő dátumot, június 1-jét. Akkor majdnem 1 év volt hátra a nagy napig és úgy voltam vele mint Pató Pál Úr, de egyre csak múltak a hónapok és azt vettem észre, hogy már csak 6 hónap van a dátumig. Tekintve hogy egyébként sem vagyok vékony alkat (hogy finoman fejezzem ki magam) azt hiszem hogy sokkal hamarabb el kellett volna kezdenem azt, amibe 2-3 hónapja belekezdtem. Tudom hogy nagyon fontos az egészséges étkezés, a mozgás és miegymás, de sajnos az elmúlt időben picit ellustultam (kifogás mindig van, de ha volt egy kis szabadidőm a munka és a blog mellett, akkor inkább otthon pihentem) és nem figyeltem oda :( meg is lett az eredménye. De hiszem hogy még nincs késő! Ha igenis odafigyelek, akkor lehetek olyan az esküvőnkön, amilyennek magamat szeretném látni.

182839_327007584043481_451299266_n.jpg539997_323956134348626_1759516750_n.jpg

Most ez a helyzet...

Épp ezért, ahogy írtam 3 hónapja elkezdtem újra szinkron korcsolyázni, ami egyébként is hatalmas szerelem az életemben. Ez azért is jó, mert itt mindenkinek megvan a maga helye és nem lehet hiányozni az edzésekről, mert akkor a csapat többi tagjával szúrok ki.

Ez a videó már jó pár éve készült, de ez volt az egyik kedvenc programom :) (bocsi a kommentár miatt, de az egyik anyuka belebeszélt a felvételbe :) )

1 hónapja elkezdtem edzőterembe is járni a barátnőmmel. Egyenlőre órákra járunk és egyszer-egyszer becsempészünk némi kardió edzést is. Ezt azért élvezem, mert eddig nagyon jó edzőkkel találkoztam és támogattak, buzdítottak, még a legkeményebb edzéseken is.

800_DHSR_Helia_aerobic.jpgAz étkezésemre nagyon odafigyelek, most már.... Tekintve hogy sajnos szeretem a mekis kajákat, ez volt az első amit ignorálnom kellett. De mára már lejutottam odáig, hogy egyáltalán nem kívánom. Nem mondom hogy megutáltam, de már simán kibírom nélküle. Teljesen leálltam a szörpökkel és azóta literszámra iszom a vizet. Csak ezzel a lépéssel konkrétan 3 kilót fogytam.

mcd.jpgDe úgy érzem, hogy még hiányzik valami. Félek, hogy ezek ellenére sem fogok tudni tökéletes formát hozni a nagy napon, így egyéb kiegészítő "edzések/kezelések" felől kezdtem el informálódni. Nagyon sokféle kiegészítő kezelést találtam, mondanom se kell a legtöbb horror áron. Minden mellett nagyon nagyon kevés időm jut bármire is, ezért valami gyors és hatékony megoldást kell találnom.

Az egyik ilyen kiszemelt edzésforma a Powe plate. Ezt már próbáltam pár éve, de most olyan helyszínt kell találnom, ami vagy az otthonomhoz, vagy a munkahelyemhez közel esik.

PowerPlate1.jpg

Töröm a fejem még a Speedfitness, az elektromos izomstimuláción, de van némi fenntartásom az ilyen elektromos kezelésekkel szemben.

speedfitness.png

Ami még eszembe jutott, azok a különböző zsírbontós masszírozó kezelések. Ebből is nagyon sokféle van. A köpölyözésről azt mondják, hogy nagyon fájdalmas, és cserébe tele leszek kék-zöld foltokkal, de hatásos.

kopolyozes.jpgOlvastam már olyanról is, ami gépi masszírozás, nem fáj, de hatásos. Ebben egyenlőre nehezen hiszek, de remélem hogy találok olyat ami közel van, nem megfizethetetlen és valóban hatásos.

279-2.jpg

Nagyon nagyon szívesen venném, ha elmondanátok, hogy Ti milyen hasonló kiegészítő kezeléseket próbáltatok már ki, hátha van olyan amiről még eddig nem hallottam.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása