Smink & Makeup

Már csak ez hiányzott! Megérkezett az AVON szemhéjbázisa és teszteltem is

2013. február 13. Katushka

Amikor megkaptam az AVON SuperShock szemhéjbázisát, nagyon megörültem neki, mert ezt a terméket borzasztóan hiányoltam a termékpalettájukból. Az pedig, hogy mekkora volt a kíváncsiságom, nemigen tudom szavakba önteni. Legyen annyi elég, hogy már alig vártam, hogy másnap reggel legyen, hogy megnézzem, mit tud egy egész napos viselet alatt.

Avon_supershock_szemhéjpúder alap.jpg

Azt kell mondanom, hogy a bázis minőségével maximálisan elégedett vagyok. Napokon át teszteltem és kiállta a próbát. Nagyon tartóssá teszi a szemfestéket, egyáltalán nem csomósodik be a mélyítővonalban. Pontosan azt kapja az ember, amit vár tőle. A kiszerelése egyszerű, üveg tégelyes krém. Én ránézésre a Coastal Scents gél linerek kiszereléséhez tudnám hasonlítani. És ha már a kiszerelésnél tartok, akkor megjegyezném, hogy ez már a CS linereknél sem tetszett, mert ujjbeggyel kicsit nehézkes kiszedni a bázist, főleg ha az ember lányának hosszabb a körme... Én jobban szeretem azokat a bázisokat, amiknek nagyobb a "szája". Azokból sokkal könnyebb kibányászni a krémet, viszont az is igaz, hogy ecsettel higiénikusabb és azzal viszont pikk-pakk kint is van a kívánt mennyiség. Tehát a kiszerelése hagy némi kívánnivalót maga után, de nem lehet minden tökéletes.

Avon_supershock_szemhéjpúder alap_2.jpgAz állaga nagyon krémes (ez már a képen is jól látszik), szilikonos, ezért könnyű eloszlatni a szemhéjon. Nem kell belőle se több, se kevesebb mint bármelyik másik bázisból. A színe teljesen nude, nagyon szépen alkalmazkodik a bőr színéhez. Fontos, hogy pl. az Artdeco bázissal ellentétben ez teljesen matt finish-ű, tehát nem fénylik, nincsenek benne apró csillámpigmentek. Mivel krémes állagú festékről van szó, oda kell figyelni, hogy ne hagyjuk sokáig kupak nélkül, mert egy idő után kiszárad, mint bármelyik másik bázis, aztán mehet a kukába. 

Manapság én ezzel a bázissal csinálom a sminkjeim egy részét, és igazából nem különösebben tűnik fel, hogy ezt használom vagy a MAC Paint potomat. Ebben a termékben kellemeset csalódtam, tekintve hogy még mindig él bennem az a szkeptikus hozzáállás, hogy az AVON sminkek gáz minőségűek. Ezt talán lassan kinövöm, mert egyre-másra bizonyítják a minőségüket.

Ha az ár/érték arányt vizsgáljuk, akkor szintén nagyon rendben van a termék, mert össz-vissz 899 forintba kerül a legújabb katalógus szerint, ami egy nagyon is jó ár érte. A termék egyébként 3 grammos kiszerelésben kapható, de ez a mennyiség is azért jó sokáig elég, tekintve hogy nagyon kevés kell belőle.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása