Smink & Makeup

Alakformálás 2. rész - Zsírbontó kezelés részeredmény

2013. február 26. Katushka

Pár hete elkezdtem járni egy ultrahangos zsírbontó kezelésre, amiről már be is számoltam korábban. Itt elolvashatjátok, hogy milyenek voltak az első tapasztalataim, benyomásaim. Azóta szorgalmasan járok, hetente kétszer. Alkalomról alkalomra érzem a változást magamon, jobban mondva a hasamon.

centi.jpgA kép csak illusztráció, de hamarosan így szeretnék kinézni :)

Eddig úgy voltam vele, hogy nem fogok konkrét számokat írni, mert nagyon szégyellem, de vállaltam az őszinteséget, ezért mégis vállalom a rideg, vagyis most már kevésbé rideg valóságot :)

Tehát

  • Első alkalommal 95 centi volt a hasam átmérője... Már az első alkalommal 2 centi lement, tehát 93 centi lett belőle.
  • A második alkalommal a korábbi 93 centiből 94-et tudtam megtartani, tehát megmaradt 1 centi mínusz. A kezelés végén a centi 91,5 cm-t mutatott.
  • A második és a harmadik alkalom között volt egy hétvége. Ekkor még nem álltam át teljesen és picit ellazsáltam az odafigyelést, ezért a harmadik alkalommal az első mérés eredménye 96 centi volt, ami megrémített. Ennek a kezelésnek a végén 94 centi volt a bőség.
  • A következő, 4. alkalomra viszont már sikerült megtartani a 94 centit és 92 lett belőle.
  • Az ötödik alkalommal a 92 centiből 91 centi lett.
  • A hatodik alkalommal a 91 centiből 89 centi lett!

Összesen ha a legnagyobb számot veszem, ami a 96 centi volt az utolsó pedig 89, akkor nem nehéz kiszámolni, hogy hat kezelés alatt konkrétan 7 centi mínusz keletkezett a hasamon, ami számomra olyan eredmény, amire nem is számítottam. Ergo egy 5+1 alkalmas bérlet a Crystal&Spirit stúdióban, ami 22 000 forintba került  nekem 7 centit levett. Én tuti hogy folytatni fogom ezt a kezelést, mert a 7 centi nem elég, de legalább már dereng a fény az alagút végén! :)

Nagyon fontos, hogy ez sem csodaszer, tehát ha nem figyelünk oda a normális étkezésre (és most nem feltétlen a diétára gondolok), a megfelelő folyadékfogyasztásra és a mozgásra, akkor nem várható ilyen eredmény. Viszont ha megvan az elhatározás és kicsi odafigyelés, akkor igenis számíthattok hasonló eredményekre!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása