Smink & Makeup

Szuper ajánlat tartós szemceruzákra az Xtreme Lashes-től

2013. március 04. Katushka

Jómagam már lassan 1 éve előszeretettel használom az Xtreme Lashes Xtreme Black szemceruzámat, mert nagyon jó minősége van és tényleg nagyon fekete. Arról nem is beszélve, hogy ez az egyik legtartósabb ceruza, amit valaha használtam.

_7533969.jpgAz állaga nagyon krémes a különleges géltechnológiának köszönhetően. Nagyon puha, használható magában, pl. az alsó vízvonalra vagy lapos ferde ecsettel a felső tusvonal meghúzására. Korábban már nagyon sok sminknél használtam ezt a ceruzát, ezek közül egyet emeltem ki, hogy ne csak a levegőbe beszéljek :) Lágy állagának köszönhetően nagyon könnyű elsatírozni, viszont ügyelni kell a gyorsaságra, mert amint megszárad, már nemigen mozdítható.

DSC05166_ok_1.JPG

DSC05167_ok_1.JPG

De hogy miért is jött most elő ez a ceruza? Azért mert tegnap láttam egy szuper akciót az Xtreme Lashes-nél, amit meg akartam veletek is osztani. Igaz, hogy kicsit késve ébredtem, de még nem késtünk le semmiről, az akció eredetileg február 28-ig tartott volna, de a nagy érdeklődésre való tekintettel meghosszabbították március 8-ig.. Az akció lényege, hogy a három leginkább keresett ceruzát most egy csomagba összepakolták és egészen kedvező áron meg lehet őket rendelni. Mint általában az összes ilyen csomagnál, ezek is picit kisebbek, mint amekkorák eredetiben, viszont még így is nagyon megéri.

A három szín:

  • Xtreme Black
  • Black Pearl (csillogó fektete)
  • Xpresso

Best-of-GlideLiner-consumer_all.jpgA csomagban tehát ez a három ceruza található meg, illetve egy ajándék hegyező, amilyen nekem szintén van és én csak azt használom, mert az a legpuhább ceruzáimat is nagyon alaposan kihegyezi, nem keni szét és nem bántja a hegyeket.

$T2eC16d,!wsE9suwywYHBQ6)zmvB1g~~60_35_ok.JPGA csomag pedig így néz ki, szerintem ez is nagyon pofásra sikerült.

Best of Glideliner_650x400.jpgItt a képen a fekete csillámos ceruza lilának néz ki, de engem megnyugtattak, hogy az bizony fekete :)

Az ára 1 darab ceruzának 5 300 forint, a teljes csomag ára pedig 13 500 forint lenne, de ez most az akció keretein belül 9 230 forintba kerül.

További infókat itt találsz és itt meg is tudod rendelni őket.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása