Smink & Makeup

elf Baked Bark szemhéjpúder teszt

2013. március 24. Katushka

Múlt héten érkezett meg hozzám ez a szemhéjpúder és nagyon kíváncsi voltam, hogy hogy szuperál, mert eddig ilyen típusú szemhéjfestéket az e.l.f.-től nem próbáltam.

Elf_Eyeshadow_bark_test (3).JPG

A termék pontos neve Baked Eyeshadow. Igen, baked. :) Korábban ilyennel még nem találkoztam, úgyhogy utánanéztem, hogy pontosan mit is takar az, hogy ez egy sütést átélt szemhéjfesték. A hivatalos leírás szerint ezeket a szemhéjfestékeket egy speciális kemencében jól átsütik, így a pigmentek még gazdagabb színt kapnak, arról nem is beszélve, hogy a szín intenzívebb lesz, a festék pedig tartós és lágy. Nos azt nem tudom, hogy sütés nélkül milyen volt ez a festék, de tény, hogy most elég jól működik.

A csomagolása finoman szólva puritán. De mentségére szolgáljon, hogy zárt állapotban is nagyon jól látszik a szemhéjfesték színe, ellentétben sok más szemfestékkel.

Elf_Eyeshadow_bark_test (4).JPG

Elf_Eyeshadow_bark_test (7).JPG

Ez a barna árnyalat számomra már már túl intenzív is. Nem szoktam ilyen metál fényű szemfestéket használni, de a teszt erejéig kivételt tettem :) Könnyű volt vele dolgozni, mert nem kellett sokat tunkolnom benne az ecsetet, hogy felvegye a pigmenteket. Egyáltalán nem tapasztaltam, hogy porozna a festék, ami szerintem igen ritka jelenség. Könnyen eldolgozható volt, nemcsak önmagában, de más színekkel is. Használhatók ezek a festékek szárazon és nedvesen is. Ha megnézzük a két képet, akkor ezt a különbséget már zongorázni lehetne.

Elf_Eyeshadow_bark_test (6).JPGSzárazon

Elf_Eyeshadow_bark_test (10).JPGNedvesen

Attól függetlenül hogy tartósnak van kikiáltva, nem árt alá szemhéjbázist használni, mert ettől lesz igazán "betonbiztos". Viszont amikor nedvesen használjuk, akkor száradás után lényegében mozdíthatatlan lesz a szín, úgyhogy az élek eldolgozásával iparkodni kell.

Ez a szemhéjfesték is, ugyanúgy mint a többi e.l.f. termék, iszonyatosan jó áron van. Ennek a festéknek a kiszerelése nem kevesebb, mint 3,5 gramm, és az e.l.f. kozmetika webáruházában összesen 1.380 forintba kerül.

Amikor teszt alá vetettem, ezt a sminket készítettem el vele. Jól látszik, hogy tényleg milyen szépen összemosható akár egy mezei feketével is. Itt szárazon használtam a festéket.

Elf_Eyeshadow_bark_test.jpg

Elf_Eyeshadow_bark_test (2).jpg

Elf_Eyeshadow_bark_test (1).JPG

Nektek hogy tetszik ez a szemhéjfesték? Próbáltátok már?

A terméket az e.l.f. kozmetikától kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása