Smink & Makeup

Avon szemöldökceruza teszt

2012. január 08. Katushka

Sokaknak problémát okozhat a helyes szemöldök forma kialakítása. Több helyen láttam már, hogy mindenféle szemöldök sablont használnak, de őszintén szólva, én azokat nem tartom jónak, mert szinte minden embernek más a szemöldök formája, és igenis azt kell követni, nem azt amit egy gyártó kitalált. Az nem lesz olyan természetes, mintha az eredeti vonalat követnénk.

 

Eddig a szemöldökformázáshoz mindig ecsetet és barna szemfestéket használtam, de volt szerencsém kipróbálni az AVON Glimmerstick szemöldökceruzáját. - Mióta kipróbáltam, ezt használom, mert ezzel nincs szükség külön ecsetre. Praktikusabb megoldás.

Nekem nagyon bevált, mert a Dark brown árnyalatot pont nekem találták ki. Természetesen van Blonde és Black árnyalat is, hogy mindenki megtalálja a magához illőt. Ezzel a ceruzával könnyedén, csak húzok pár rövidebb vonalat, követve a szemöldök ívét. Nem kell hozzá túl nagy kézügyesség.

És akkor jöjjenek az előtte-utána fotók :)

  • Termék: 4/5
  • Pigmentáltság: 4/5
  • Textúra: 5/5
  • Tartósság: 4/5
  • Felvitel: 4/5
  • Csomagolás: 3/5

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása