Smink & Makeup

Egyforma sminket minden napra?

2013. április 19. spacegirl

het_napjai.jpg

A saját környezetemben azt látom, hogy a legtöbben ugyanolyan sminket viselnek minden nap. Én sem vagyok egy nagy újító, és bár néha van kedvem kísérletezni, a hétköznapokban többnyire nagyjából ugyanúgy nézek ki.

Nemrég olvastam egy felmérésről, ami szerint az amerikai nők átlagosan 11 évig ragaszkodnak egy-egy sminkelési stílushoz, és nagyjából 4 évig egy-egy kedvenc márkához vagy termékhez. A váltás oka pedig többnyire a termék megszűnése vagy egy erősebb áremelkedés.

Ennek kapcsán kénytelen vagyok feleleveníteni azt a kellemetlen tényt, hogy nagyjából 13-14 éves koromtól kezdve legalább 10-12 éven át a nem túl szofisztikált szempillaspirál+fekete szemceruza kombót választottam nap mint nap. Ami még ennél is durvább, hogy időnként látni olyanokat, akik a 80-as években, esetleg még korábban voltak fiatalok és azóta is úgy sminkelnek.

Nektek vannak olyan elemek a sminketekben, amiket már évek óta, megszokásból használtok? Szoktatok új formákkal, színekkel, textúrákkal kísérletezni?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása