Smink & Makeup

Absolute zöldeskék szájfény teszt

2013. május 10. Katushka

Amikor erről a nyári kollekcióról beszámoltam, már akkor is írtam, hogy ez a szájfény szerintem félelmetes színűre sikerült. Még sosem volt ilyen színű szájfényem, úgyhogy mikor megkaptam, nagyon felkeltette a kíváncsiságomat, hogy vajon mennyire is lesz zöldeskék a végeredmény. Azt kell mondjam, hogy nagyon jópofa dolgot sikerült kreálni vele.

Absolute_lip_Odysseus Legend (1).JPG

Ez az Absolute Lips szájfény az Odysseus Legend nevet kapta, ami igen találó szerintem. A tenger árnyalatait próbálták megidézni és sikerült is. De hogy mutat ez a szájon? Vissza fog köszönni ez a vízi világ? Hellyel-közzel igen. A szájfény kiszerelésére nem fecsérelném a szót. Teljesen egyszerű szájfény, enyhén csavart applikátor fejjel, ami elvileg a szájfény felvitelét teszi még könnyebbé. Szerintem semmivel sem könnyebb vagy nehezebb vele dolgozni, mint bármilyen más jó applikátorral. A tubus jól záródik.

Absolute_lip_Odysseus Legend (2).JPG

A szájfény áttetsző, ezért nyugalomra ad okot, hogy felvitel után nem lesz a szájunk vízihulla hatású :) Nincs benne csillám, teljesen egyszerű színezett szájfény. Az illata már-már túl édes nekem, de van, aki pont ezt szereti. Kényelmes viselet, mert nem ragad, nem tapasztja össze az ajkakat. Nem mondanám nagyon tartósnak, de a legtöbb szájfény nem is az. Az evés-ivást nem bírja ki, javítani kell.

Ami viszont nagyon tetszik benne, és akkor itt vissza is utalok a tengeri hangulatra, hogy nagyon fényes, vizes a finish-e. Viszonylag kevés olyan szájfény van, aminek ilyen vizes a hatása, de mégsem túl ragadós. Ez feltétlen pozitívuma a terméknek. De hogy ne húzzam tovább az időt, íme, hogy használat közben mit is tud.

Absolute_lip_Odysseus Legend (3).JPG

A zöldeskék hatás felvitelkor már nem köszön vissza, ami határozottan megnyugtató :) Talán csak a hatásában minimálisan fellelhető ez az árnyalat.

Absolute_lip_Odysseus Legend_1.JPG

Az ár/érték aránya szerintem nem tökéletes, de majdnem. Kicsit soknak tartom az 1 990 forintot érte. Én kb. 1200-1500 forintot költenék erre a termékre. A minősége egyébként jó, biztos, hogy fogom használni, mert nincs hivalkodó színe, viszont a fénye nagyon szép. Bármilyen rúzs fölött is használható.

A terméket a Douglastól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményemet nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása