Smink & Makeup

Menyasszonyi frizura ötletek lépésről lépésre - 1. rész

2013. július 10. Katushka

Az esküvői láz folytatódik. Elindítunk egy mini sorozatot olyan frizurákról, melyek talán inspirációk lehetnek a Ti menyasszonyi frizurátokhoz is. A modellek mi leszünk, Ingrid és én. :)  Így hosszú és félhosszú hajú lányoknak is megpróbálunk segíteni, hátha ötletet adunk ezzel a sorozattal. Persze ezek a frizurák nem csak esküvőkre ajánlottak, hanem rendezvényekre és színházba is akár.

Fotor0709161511.png Az első frizurához én ültem modellt. Annyi volt a kérésem a fodrászomhoz, Biankához, aki a Cut & Cup egyik fodrásza, hogy lehetőleg feltűzött hajat készítsen nekem, mert nem szeretem, ha ki van engedve a hajam. Fontos szempont volt az is, hogy stabil legyen és kényelmes, mindamellett elegáns és legyen benne valami extra is, olyan ami megbolondítja a frizurát. Szerintem pontosan eltalálta az igényeimet.

Én az összetettebb kontyok híve vagyok. Szeretem megtervezni és összeegyeztetni az elképzelésemet a konty viselőjével.

Bianka

Most lépésről lépésre bemutatom, hogy készült a frizurám. Ehhez Bianka segítségét kértem, mert hiszen ő a szaki és ő tudja igazán, hogy mit varázsolt a hajammal :)

Először, a haj olajozása és az apró kis szálak lefésülése után készítettem egy "A" és két "B" választékot.

eskuvoi_hajak 025.JPGA "B" választék mögötti részt egy copfba fogtam és a tarkónál összegumiztam, feltupíroztam, evvel adtam tömeget a hajnak, ez volt a konty alapja.

Fotor0709162327.pngA kitisztázás után egy egyszerű hajháló segítségével a copfot beledolgoztam és feltekertem, így kialakítva egy spanyol kontyot.

Fotor0709162814.png

Fotor070916312.png

Az elején elkészített B választék előtti haj bal oldalán marcell hullámot sütöttem. 

Fotor0709163534.pngA másik oldalon pedig egy szépen kisimított részt fésültem amit a másik oldallal együtt,kihasználva a haj hosszúságát és a hullámok játékosságát eltüntettem a kis kontytűket és csatokat. Kontyozáshoz olajat,hajlakkot és waxot használtam.

Fotor0709164134.pngA végeredmény nagyon tetszett. Magamtól nem gondoltam volna ilyen frizurára, de a végeredménnyel maximálisan elégedett voltam! A hajhálótól picit féltem, de a végén egyáltalán nem látszott a hajamban. Kényelmes volt, stabil és szerintem nagyon elegáns. Hatalmas kreativitás ebben a törékeny kis csajsziba :)

eskuvoi_hajak 144.JPG

Egyébként ha ügyesek vagytok, akkor lehet hogy még magatoknak is el tudjátok készíteni ezt a frizurát, de mivel én a hajazáshoz abszolúte dilettáns vagyok én az ilyeneket mindig a szakemberekre bízom :) Náluk szó szerint, mindig jó kezekben vagyok. Egy ilyen vagy ehhez hasonló konty egyébként 6 000 forintba kerül, vagyis szerintem tökre vállalható egyszer egyszer.

eskuvoi_hajak 141.JPGPersze a bohóckodásra mindig jut idő :P

Képek: György Éva

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása