Smink & Makeup

Ha nem akarsz Balatont a hónod alá: Rexona Maximum Protection izzadásgátló teszt

2013. július 25. spacegirl

Mostanában az izzadásgátlás is olyan témává vált, ami - számomra kissé meglepő módon - sokakból végletes indulatokat vált ki. A magam részéről úgy vagyok vele, hogy vannak olyan pillanatok, amikor egyszerűen nem engedhetem meg magamnak, hogy a hónom alatt egy Balatonnal mászkáljak. Akármennyire természetes folyamat is az izzadás, nem ülhetek be egy megbeszélésre két görcsösen nagyobbodó folt társaságában.

rexona_maximum_protection.jpg

Már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy kipróbálom a Rexona legújabb izzadásgátlóját, a Maximum Protectiont, és végül a Pixibox nyári kiadásában jutottam hozzá.

Leírása szerint az új, hármas hatású Maximum Protection a Rexona eddigi leghatékonyabb termékekétszer erősebb védelmet nyújt, mint a Rexona Crystal izzadásgátló dezodor. Erős védelmet ígér erős hölgyeknek, hogy minden percben magabiztosak maradhassanak. (Lássuk be, rettenetesen kínos és önbizalom-romboló tud lenni, amikor érezzük, hogy egyre nedvesebb a hónaljunk, ezért görcsösen odaszorítjuk a karunkat, aminek csak a még nagyobb tócsa az eredménye. A végén meg már meg sem merjük mozdítani a karunkat, akkora a "baj".)

A Rexona Maximum Protection állítólag az előírt szinthez igazodva a lehető legnagyobb mennyiségű izzadásgátló hatóanyagot tartalmazza, ennek köszönheti hatékonyságát. Lefekvés előtt ajánlják használni, mert olyankor a test nyugalmi állapotban van, a verejtékmirigyek kevésbé aktívak, így a formula kialakíthatja maximális izzadás elleni védelmét, miközben ápolja a bőrt.

rexona_maximum_protection_nyitva.jpg

A megjelenése egyébként teljesen átlagos, azzal lóg csak ki a sorból, hogy külön papírdobozba is csomagolták. Ez gondolom, azért van, hogy igényesebb legyen a hatása, és indokoltabbnak tűnjön az árcédula. Ami az első benyomásokat illeti, tekerős csomagolása, krémes állaga és olyan "tisztaság" illata van (a képen látható Clean Fresh Scent változatot próbáltam ki),  ami nekem már túl erős.

rexona_maximum_protection_minta.jpg

Tényleg este érdemes felvinni, mert úgy optimális a hatása és a ruhát is kevésbé fogja össze, na meg az erős illata is lényegesen enyhébb lesz addigra. Elég belőle nagyon keveset használni, így valószínűleg sokáig elég lesz. Felvitel után egy kicsit összeáll, ezt le kell sepregetni. A hatása egyébként nálam akkor a legjobb, ha reggel is felviszek belőle még egy kicsit.

Az izzadásgátló hatásával maximálisan elégedett vagyok, még edzés közben sem izzad meg a hónaljam! Be kell vallanom, hogy rég tapasztaltam ilyet, a mostanában használt izzadásgátlóim többnyire csak a szagoktól védtek meg, a foltok maradtak. A Krémmánián fent vannak az összetevők, igen, ez is alumínium tartalmú, így nem engedi távozni az izzadságot és a méreganyagok felhalmozódhatnak a szervezetben.

Az ára eléggé borsos, 1.400 Ft körül van, de ha olyan izzadásgátlót kerestek, ami tényleg működik, akkor érdemes kipróbálni! Én nem fogom minden nap használni, de ha előre tudom, hogy extra védelemre van szükségem, akkor biztosan ezt veszem majd le a polcról. Kérdés persze, hogy hosszabb, folyamatos használat mellett veszít-e a hatékonyságából (ilyet sajnos már többször tapasztaltam), de ezt még nem kísérleteztem ki.

Nektek van valamilyen jól bevált izzadásgátlótok?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása