Smink & Makeup

Újdonság az YSL-tól: Youth Liberator alapozó

2013. augusztus 09. spacegirl

ysl_youth_liberator_alapozo.pngAz Yves Saint Laurent új, Youth Liberator alapozójában a bőrápolás és a smink találkozott egymással. Fő ígérete, hogy felveszi a harcot az öregedés hat látható jelével: a homlokon, szemkörnyéken, szem alatt, szájkörnyéken, a száj sarkában, ill. az arc alsó részén látható ráncokkal szemben.

Azonnali hatást ígér a bőrfelszínen: ragyogásfokozó összetétele eltünteti a fáradság jeleit, egyenletesebb bőrtónust és egységes ragyogást ad, feszesítő hatóanyagai pedig lifting hatásúak és rugalmasságot biztosítanak. Az ún. glycanactif révén pedig hosszú távon három hatást gyakorol a bőr három rétegében: feszességet és tömörséget adva harcol az öregedés hat jele ellen.

Megjelenésében a Youth Liberator szérumra hajaz, a kupak lehúzása után szinte meglepődtem, hogy nem egy pipettát, hanem egy praktikus, pumpás adagolót találtam. A csomagolás nagyon igényes, öröm kézbe venni.

Folyékony, könnyű alapozóról van szó, aminek pont olyan az illata, mint az YSL Youth Liberator termékeinek. Egyetlen pumpányi elég belőle, könnyen és szépen eloszlatható a bőrön. A fedése legfeljebb közepes, a kisebb elszíneződéseket szépen elfedi, de bőrhibákhoz azért már kell a korrektor.

Mivel ragyogást adó alapozóról van szó, ne várjatok matt hatást, mondjuk én jobban is szeretem ezeket a fényesebb, természetesebb finish-eket. Púderrel fixálva szépen tart egész nap, bár - ebben a nagy melegben legalábbis - azért kifényesedik.

Én a B30-as árnyalatot próbáltam ki, ami tökéletesen illik a meglehetősen világos bőrömhöz. Hosszabb távú tesztnek még nem vetettem alá, de az első benyomásaim nagyon pozitívak.

A Youth Liberator Alapozó SPF 20-as fényvédőt tartalmaz, és 6 színben (BR20, B30, BR50, B40, BD50, B60) lesz kapható szeptembertől az YSL márkát forgalmazó parfümériákban. Kiszerelése 30 ml-es, ára 17.900 Ft.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása