Smink & Makeup

Alakformálás 8. rész - Ultrahangos kezelés eredmények comb-fenék tájékon

2013. augusztus 16. Katushka

Az esküvőm előtt pár hónappal kezdtem járni az Aesthetica Orvosi Központba alakformáló kezelésre, egészen pontosan ultrahangos-vákuumos PRUS fejes kezelésre. Amikor a kezelés menetéről írtam, akkor igyekeztem a lehető legnagyobb részletességgel beszámolni róla.

A kezelés nevéből is következik, hogy ultrahangos-vákuumos, azaz nemcsak ultrahangos kezelést végeznek, hanem vákuumos kezelést is. Ezt csak azért emelem ki, mert arra érdemes picit felkészülni, hogy a vákuum erejét határozottan érezni fogjuk, viszont az is tény, hogy ez az a rész, ami igazán hatékonnyá teszi a kezelést.

Az első 4-5 alkalommal sokkal jobban éreztem a kezelést, vagyis picit fájdalmasabb volt, mint a későbbi alkalmakkor. Ilyenkor nem úgy kell a fájdalmat elképzelni, mintha kibírhatatlan lenne, mert akkor nyilván nem csináltam volna végig, de való igaz, hogy eleinte kicsit fájdalmasabb. De ahogy alkalomról alkalomra egyre feszesebb lett a bőröm, tehát a szöveteim minősége javult és a zsírpárnák fokozatosan csökkentek, úgy a kellemetlenség is egyre kevesebb volt. Az utolsó néhány alkalommal már egyáltalán nem volt kellemetlen. A kezelést végző nővér szerint természetes az a folyamat, hogy a kezelések számának növekedésével a fájdalomérzet csökken. Ugyanakkor a kezelés mindvégig teljesen hatékony.

Aesthetica ultrahangos-vákumos PRUS fejes kezelés.jpg

Ami az eredményeket illeti: a bőröm minősége sokkal jobb lett, mint volt. A narancsbőr látványosan csökkent. Nem mondom, hogy eltűnt, de tényleg jobb lett. A csípőm 5 centivel keskenyebb lett, a combjaim pedig 2 és 3 centivel lettek kisebbek. Az eredmény elérésében sokat segített a vízivás és a diéta is, amire folyton emlékeztettek a kezelő nővérek – ugyanis ez felgyorsítja a zsír bontását. Ezt végig betartottam!

Volt olyan nadrágom, amit alig bírtam magamra rángatni, sőt olyan is volt, amit még begombolni sem tudtam. Azóta ezeket a nadrágokat már simán tudom hordani, sőt egyre bővebbek.

Nekem bevált ez a kezelésforma, a kezdeti fájdalmak ellenére, ráadásul ez a végére teljesen elmúlt. Akinek van ideje és lehetősége, az próbálja ki, mert hatékony megoldás. Viszont szerintem ebbe már csak szeptember-októberben érdemes belekezdeni, mert ha lebarnul vagy inkább leég a bőr, akkor a kezelés kellemetlenebb lehet a vákuumos technológia miatt, arról nem is beszélve, hogy így a szín is kophat, illetve az apróbb véraláfutások is vállalhatóbbak, ha nadrágban vagyunk, nem pedig bikiniben :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása