Smink & Makeup

Videó - Zombi "smink" Halloweenra, amit te is el tudsz magadnak készíteni otthon

2013. október 29. Katushka

kata_halloween_maszk.jpg

Már pár hónapja kinéztem magamnak egy nagyon visszataszító maszkot Halloweenre, amit mindenképp el akartam készíteni magamnak. A videó alapján nem tűnt nagyon nehéznek, így megvettem a szükséges anyagokat és nekiültem. A végeredmény brutális lett :) De győződjetek meg róla Ti is!

És akkor pár tanács, hogy miket használtam, hogy akár Ti is be tudjátok szerezni október 31-ike előtt.

Termékek, amiket használtam:

  • 1 db teljesen hagyományos zipzár, amit nagyjából bárhol meg lehet venni
  • Kryolan Liquid Latex - folyékony latex, ami színtelenre szárad. Ezt az Ó utcában vettem meg, de aki nem budapesti, az még megrendelheti a webshopjukból. Nagyon könnyű vele bánni, csak oda kell figyelni. Nagyon nagyon fontos, hogy ne kerüljön túl közel a szemhez, mert irritációt, illetve allergiás tüneteket válthat ki. Nézz utána, hogy nem e tartalmaz olyan anyagot, amire esetleg allergiás vagy!
  • Zsepi - teljesen sima zsebkendőt használtam :)
  • Korrektor - Ide a legerősebb fedésű korrektoromat használtam, ami a Coastal Scents 10-es korrektor palettája. Ebből pillanatok alatt ki lehet keverni a hozzánk illő színt. Persze használható másféle korrektor is, a lényeg hogy nagyon erős fedésű legyen.
  • Alapozó - Ide a mindennapokban is használt MAC Studio Fix Fluid NW25-ös alapozómat használtam.
  • Transzparens púder - Itt is a mindennapos púderemet használtam, ami a Kryolan Transparent Powdere TL11-es színben. (Ezt is be lehet szerezni az Ó utcában.)
  • Művér - Ehhez a BenNye Stage Blood ízesített művért használtam. (Ez is kapható az Ó utcában.)

Akit érdekel egy kicsit is a maszkolás vagy szeret ilyenekkel foglalkozni, az próbálkozzon vele, mert nagyon látványos és kellően undorító lesz a végeredmény :)

Bármi kérdésetek lenne nyugodtan írjatok!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása