Smink & Makeup

A legjobb arcradír, amit eddig próbáltam - MAC Mineralize Volcanic Ash Exfoliator

2014. január 04. Katushka

Már jó ideje használom ezt a terméket és pont ilyen rég tervezem is, hogy írok róla egy posztot. Az, hogy ki mennyire szereti radírozni a bőrét, az szerintem abszolúte alkatfüggő. Én azt a tábort erősítem, aminek ezzel nincs semmi problémája, fenntartása. Sőt én sokkal inkább az "erősebb" arcradírokat kedvelem a gyengédebb radírokkal szemben. Mit is értek ezalatt? Azt, hogy ugyebár vannak erősebb, durvább szemcséjű radírok és vannak olyanok, amiknek igen apróra van zúzva az a részük, ami a radírozásért/dörzsölésért felelős. Tehát én jobban szeretem, ha érzem is, hogy radíroz egy arcradír. Persze, ehhez az is hozzátartozik, hogy hála égnek nem érzékeny a bőröm, így "bírja a strapát". Fontos azt is megemlíteni az ennyire erős radíroknál, hogy nem szabad őket minden nap használni.

A MAC Mineralize Volcanic Ash Exfoliatorról annyit mindenképp érdemes tudni, hogy vulkáni hamut tartalmaz, ennek is köszönheti ébenfekete színét, ami elsőre furának tűnhet, illetve jótékony bőrpuhító hatását, ezen kívül gazdag ásványi anyagokban is. A másik alap összetevője a cukor. Ez felelős a radírozó funkcióért. Viszonylag nagyobb szemcséjű a cukor benne, épp ezért írtam, hogy igen erős radírozó hatással bír. 

Felvihető száraz és nedves bőrre is. Nem kell belőle sok, én egy nagyobb mogyorónyit szoktam kinyomni a tubusból és azt oszlatom el a bőrömön. Ha picit dörzsölgeted az ujjaid között, akkor a cukordarabok picit felolvadnak, így a szemcsék kisebbek lesznek és a radírozás is "kíméletesebb" lesz. A lemosása picit körülményes, mert ugyebár teljesen fekete és ha marad pici az arcon, akkor a maradék a törcsin köthet ki, de ez persze kijön belőle mosáskor. Ezért is szokták azt javasolni, hogy a zuhany alatt használja az ember, esetleg hajmosáskor, mert akkor lehet szerintem a legalaposabban letisztítani az arcról. Nagyon fontos, hogy szembe nem kerülhet, vagy ha mégis belekerül, akkor gyorsan, bő vízzel ki kell mosni.

A "szentírás" szerint nem kell sokáig a bőrön hagyni, elég felvinni a bőrre, 1-2 percig rajtahagyni, majd alaposan lemosni. Én viszont pakolásként is ezt szoktam használni, mert az üzletben azt mondták a lányok, hogy ha 5-10 percig a bőrömön hagyom, akkor még puhább lesz tőle, mert így az ásványi anyagok, a kén és a szacharóz jobban ki tudja fejteni a hatását. Nos ez valóban igaz, így én ilyenkor két legyet ütök egy csapásra. Az illata egészen kellemes, nem túl erős.

Az ajánlás szerint ezt a terméket hetente lehetne használni, de én mégis azt javaslom, hogy maximum 1,5-2 vagy 3 hetente használjátok, mert azért ezzel is túlzásba lehet esni. Ha valaki gyengébb hatásfokú radírt használ, az nyugodtan használhatja hetente is, mert az kevésbé "nyúzza le" az ember bőrét :) Elméletileg minden bőrtípusra ajánlott én mégsem ajánlanám érzékeny bőrűeknek.

Ez a termék egyébként használható a test egyéb területein is, nem csak az arcon, de mivel máshol még nem próbáltam, így én csak a fentiekről tudok nyilatkozni :)

Tényleg nagyon jó terméknek tartom és aki szereti az erős radírokat, azoknak nagyon tudom ajánlani. Az ára 7 200 forint (100 ml), viszont mivel igen kevés kell belőle, így nagyon sokáig elég és mivel a tubus átlátszó, így jól követhető a termék fogyása is.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása