Smink & Makeup

Marionnaud BB krém teszt

2014. január 09. Katushka

Amikor bemegyek egy Marionnaud-ba, akkor sikerül mindig olyan termékeket beszerezni, amiket sosem bántam meg. Igaz, ezt a BB krémet, amiről most fogok írni, nem én vettem, viszont a tesztelési folyamat során maximálisan elégedett voltam vele. Aki rendszeresen olvas minket, az tudja, hogy Ingrid az, aki inkább BB krém párti én pedig inkább az alapozók mellett teszem le a voksomat. Rengeteg BB krémet kipróbáltam én is, de nagyon kevés olyan volt, ami igazán közel került volna hozzám. Nálam nagyon fontos, hogy ne csak kiegyenlítse a bőr színét, de ha előbukkan egy-egy pattanás vagy bőrhiba, akkor azt is fedje el. Így aztán igen korlátozott számú termék jöhet nálam szóba.

marionnaud bb krém_teszt.jpg

A Marionnaud BB krém 6 az 1-ben krém. Az ígéretek szerint ez a bársonyos krém többek között ápolja és hidratálja a bőrt, egységesíti a bőrszínt és a bőrhibákat is korrigálja. Természetesen a fényvédelem sem hiányozhat a termékből, így 15-ös SPF-et kapott. A Marionnaud állítása szerint ez az egyik legkedveltebb saját márkástermékük, ha pedig ők mondják, akkor el is hiszem :)

A szempontok, amiket vizsgáltam a tesztelés során:

  • Mennyire tartós?
  • Mennyire fed jól?
  • Mennyire fénylik át?
  • Milyen az illata és textúrája?
  • Mennyire könnyű eloszlatni a bőrön?

Ahogy az előbb is írtam, fontos számomra az alapos fedés, akár BB krémről van szó akár nem. Most ennél a krémnél azt tapasztaltam, hogy bizony nagyon is megüti a mércét. Én ilyen jól fedő BB krémmel még nem is találkoztam. Egyáltalán nem volt szükségem korrektor használatára. Felvitele nagyon egyszerű, köszönhetően a textúrájának. Krémes, mégsem nehéz állagú. Felvitelhez mindenképp szintetikus alapozóecsetet javasolt használni, mert azzal lehet a legszebben, legegyenletesebben felvinni a terméket. Mivel ezt az árnyalatot nem én választottam, így "kicsit" elüt a bőröm színétől, de ha tehettem volna, én egyel világosabb árnyalatot választok.

marionnaud bb krém_teszt (4)_1.JPG

Felvitel után azonnal érezni lehet a hidratáló hatást. Most télen sajnos nekem az orrom és környéke fokozottan hajlamos a hámlásra. Ez a krém tényleg jót tett a bőrömmel, mert a folyamatos hidratálás miatt ez a tünet megszűnt. Krémessége miatt feltételeztem, hogy a bőröm majd úgy fog fényleni mint egy diszkógömb, de mielőtt magamra borítottam volna a púdert le akartam fényképezni és ekkor is nagyon kellemesen csalódtam. Fénylett persze, hiszen krémről van szó, viszont egyáltalán nem volt vállalhatatlan az eredmény. Kifejezetten meglepett és ha nem lennék mattítópúder fetisiszta, akkor lehet, nem is lett volna rá szükség.

marionnaud bb krém_teszt (6).JPG

A tartósságával is elégedett vagyok, mert pont annyit bír, mint a kedvenc MAC alapozóm, amit mindig is szoktam használni. Persze néhány óránként ezt is érdemes átpúderezni, de egyáltalán nem fényesedik át gyorsan. 

Az illata kellemes, krémes, enyhén parfümös, de egyáltalán nem zavaró, sőt. Utoljára hasonlót az Estee Lauder BB krémnél tapasztaltam, de a kettő közül jobb illata még mindig az Estee Lauder krémnek van :)

Lehetne pumpás kiszerelésű, azokat én jobban preferálom. A kupak nagyon jól záródik, nem jön le, csak akkor, ha mi azt akarjuk. Neszeszerben jól elfér, mert lapos a tubusa.

marionnaud bb krém_teszt (1).JPG

Mindent összegezve nagyon elégedett vagyok a termék minőségével. Kiszerelését tekintve 30 ml-es, ami átlagosnak mondható. Az árát én középkategóriásnak mondanám, mert 4 990 forint. Nem bánnám, ha mondjuk ezer forinttal olcsóbb lenne, de ez az ár még talán elfogadható érte.

És hogy ne csak "lárvafejes" kép legyen, annak rendje-módja szerint persze befejeztem a sminkemet :)

DSC03311.JPG

A terméket a Marionnaud-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása