Smink & Makeup

Acid yellow - Step by step

2014. február 01. Katushka

Egy ilyen sminket már nagyon-nagyon régen ki szerettem volna próbálni. Tény, hogy nem éppen nappali viselet, de pl. farsangra egy megfelelő szetthez jól mutathat :)

DSC04232_.JPG

Termékek

ARC

  • MAC Studio Fix Fluid - NW20
  • MAC Pro Longwear Concealer - NW20
  • Kryolan Transparent Powder - TL11
  • MAC Powder Blush - Harmony
  • Sleek Bludh - Pixie Pink

SZEM

SZÁJ

  • IsaDora Moisturizing Lip Gloss - 39 Pink Diamond

Step by Step

final.jpgSZEM

  • A szemhéjamat lealapoztam szemhéjbázissal (IsaDora Eyeprimer).
  • Segítségként a külső szemzughoz felragasztottam egy kis cellux darabot, hogy majd azon a részen drámaibb és élesebb legyen a hatás.
  • A külső szemzugnál fekete szemfestékkel (Noir) megrajzoltam azt a kontúrt, amit szerettem volna, ha keretezi a szemsminket. Itt érdemes apró mozdulatokkal haladni és nem egy mozdulattal megrajzolni a vonalat, mert így lesz igazán szép. Nem baj, ha nem tökéletesen éles a vonal, mert utána még fogunk rajta satírozni, de az alsó részének érdemes szabályosnak lennie. Ehhez a lépéshez egy "éles" lapos, ferde ecsetet (Sigma E65) használtam.
  • Ennek a vonalnak a külső felét egy picit elsatíroztam, egy kisebb fejű satírozó ecsettel (Sigma E20), mert ilyen aprólékos munkánál érdemesebb kisebb fejű ecseteket használni.
  • A mozgó részt lealapoztam fehér bázissal (NYX Jumbo Pencil - Milk), mert ha ez kimarad, akkor az ilyen jellegű festékek nem lesznek ennyire intenzívek. Ezt egy lapos ecsettel vittem fel (CS - N12) és ügyeltem rá, hogy ne menjek ki a "vonalból".
  • Erre a fehér bázisra került fel két sárga szemfesték (Bamm!, Neon citrom) keveréke. Azért is kevertem őket, mert így nem lett sem túl csibesárga, sem túl neon árnyalatú a végeredmény. Ennek a felviteléhez szintén egy lapos ecsetet használtam. Fontos, hogy nyomkodó mozdulattal építsük a festéket az alapba, mert így tapad majd meg igazán és lesz szép élénk a szín.
  • A mélyítővonalnál a feketét még egy picit beárnyaltam egy padlizsános-barnás színnel (Regal), ezzel picit lágyítottam az összhatáson. Ehhez egy pufi satírozó ecsetet (CS 250 Pro Blending Fluff) használtam.
  • Ezután húztam a tusvonalamat egy fekete zselés tussal (MAC Fluidline - Blacktrack).
  • Az alsó vízvonalat szintén kihúztam, ide egy fekete szemceruzát használtam (AVON Kohl Eye Liner). Ezt persze egy picit elsatíroztam egy ceruzaecset (Sigma E30) segítségével.
  • Az alsó belső szemzugba is felviszünk egy keveset a sárga keverékből és picit ráhúzzuk a fekete satírra, így képezve átmenetet.
  • Végül jött a szempillák alapos spirálozása (Astor Big&Beautyful Boom!).

ARC

  • Alapos arctisztítás után felvittem az alapozót az arcomra (MAC Studio Fix Fluid). Természetesen a felvitelhez egy szintetikus alapozó ecsetet használtam, mert azzal lehet a legszebben eloszlatni az alapozót.
  • Ezt fixáltam egy transzparens púderrel (Kryolan).
  • Az arccsontom alá és a halántékomra árnyékolót vittem fel (MAC Powder Blush - Harmony) egy erre alkalmas ecsettel (Sigma F35).
  • Pirosítónak pedig a kedvenc pirosítómat használtam (Sleek - Pixie Pink), ami egy igen rózsaszín árnyalat, de felvíve az arcra nagyon természetes, rózsás hatást kölcsönöz.

SZÁJ

  • Egy halvány rózsaszín szájfényt (IsaDora 39 Pink Diamond) használtam, mert ez elég semleges egy ennyire élénk szemsmink mellé.

DSC04261.JPG

DSC04262.JPG

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása