Smink & Makeup

Teszt: Nivea Zuhanyzás közbeni testápló tej - kakaó és tej

2014. április 09. spacegirl

Régóta terveztem, hogy írok a Nivea zuhanyzás közbeni testápoló tejről, mert mindig nagyon belelkesedek az olyan termékektől, amik időt takarítanak meg. Ez egy olyan testápoló, amit leírása szerint a víz aktivál és így azonnal beszívódik a nedves bőrbe. Úgy kell használni, hogy a tusfürdő vagy szappan használata után egyszerűen bekenjük vele a nedves bőrünket, majd pedig leöblítjük. Azt ígéri, az ápoló filmréteg még a leöblítést követően is a bőrön marad, így az mélyen hidratált és sima marad ragacsos utóérzet nélkül.

Már említettem itt a blogon, hogy nem vagyok oda a hagyományos Nivea illatért, ezért a kakaó és tej változatot próbáltam ki ebből a termékből. Ennek finom, édeskés illata van, ami engem picit a kókuszra emlékeztet.

nivea_zuhanyzas_kozbeni_testapolo.jpg

Az állaga pont olyan, mint egy hagyományos testápoló tejnek, semmi extra.

nivea_zuhanyzas_kozbeni_testapolo_minta.jpg

A használata nagyon egyszerű, mert a nedves bőrön könnyedén eloszlatható. Ugyanakkor viszonylag sokat kell használni belőle egy-egy alkalommal, így eléggé gyorsan fogy. Azt azért túlzás lenne állítani, hogy azonnal beszívódik, így nem árt leöblítés előtt várni egy kicsit. Nagy előnye, hogy már zuhanyzás közben tudjuk használni, és nem kell a kádból kiszállva, már megtörölközve ismét bekenni magunkat és várni, várni, várni...

Hátránya, hogy messze nem hidratál olyan mértékben, mint egy "hagyományos" testápoló, és zuhanyzás közben az "ápoló filmréteg" inkább egy kissé zsíros bevonatnak tűnik, amit a víz nem visz le. (Így sajnos a kád és a törölköző is gyorsabban koszolódik tőle.) Törölközés után kissé ragadós érzést hagy a bőrön, de ez nem vészes. Nem kelt mély hidratált érzetet, de az esetek többségében ez a szint nekem pont elegendő is (ősz végén és télen szárazabb a bőröm, ilyenkor viszont bőven elég).

Mindezzel együtt én megkedveltem ezt a terméket, mert bár kompromisszumos megoldás, a lustaságom gyorsasága miatt mégis gyakrabban nyúlok érte, mint a hagyományos testápolókért.

Az ára 1.250 Ft (250 ml), ami számomra elfogadható, bár kétségtelen, hogy nem olcsó, ha figyelembe vesszük, hogy mennyit kell használni belőle.

Ti próbáltátok már, mi volt a tapasztalatotok?

A terméket a Beiersdorftól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása