Smink & Makeup

Amit érdemes kipróbálni az Xtreme Lashes termékek közül

2014. augusztus 04. Katushka

Eddigi blogger pályafutásom során nagyon sok terméket volt szerencsém kipróbálni. Voltak olyan termékek köztük, amit az ellenségemnek sem ajánlanék, de van jó pár olyan, amit ha bármikor megkérdeznek róla, akkor azonnal az az adott termék jut eszembe.

315.jpg

Az egyik ilyen témakör a szemceruza. Főleg nyáron érkezik sok olyan kérdés, hogy milyen vízálló, tartós szempillaspirált tudnék ajánlani. Ilyenkor gondolkodás nélkül rávágom mindig, hogy az Xtreme Lashes Glide Liner ceruzák azok, amiket érdemes beszerezni. Jók, mert tényleg nagyon nagyon tartósak, ezekről már több alkalommal is írtam és több színben is elérhetőek, tehát nem kell feltétlen leragadni a klasszikus fekete színnél.

AMPLIF--eye-szempilla-es-szemoldokerosito-szerum-00233-nagy-kep-310.jpg

A másik termék az Xtreme Lashestől, ami jól működött, az a szempilla és szemöldöknövesztő szérum. Erről szintén írtam korábban, amiben látható is volt a változás. Nagyon elégedett voltam vele.

Xtreme-products-31.jpg

A harmadik, ami a fent említett szemceruzákkal vetekszik minőségben, az az Lenght & Volume szempillaspirál. Miután azt először kipróbáltam, onnantól szinte csak azt használtam. Egyik szempillaspirál sem tudta nálam letaszítani a trónról azóta sem. 

Most az Xtreme Lashes webáruházában a szemceruzákra és a szempillanövesztő szérumra is akciót írtak ki, vagyis a 

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása