Smink & Makeup

NOTD: Sally Hansen Xtreme Wear - #230 Pep-Plum

2015. március 29. spacegirl

Olyan szerencsében volt részünk, hogy megkaptuk a Sally Hansen teljes tavaszi körömlakk kollekcióját.

11039421_1069639646394881_1121817520_n.jpg

Andi a #230-as Xtreme Wear lakkot próbálta ki, íme a tapasztalatai:

  • az állaga teljesen jó, könnyen fel lehet vinni, könnyű vele dolgozni
  • az ecset kialakítása is rendben van
  • két réteget kellett felvinnem, hogy a kívánt színt kapjam, de gondolom ez nem meglepő, hiszen majdnem minden körömlakknál így van
  • a színe egységes, szépen csillog, a körmökön talán kevésbé lila, mint a kis üvegben (úgy érzékelem, hogy van egy kis bordó beütése), de sokkal élénkebb és szebb is szerintem
  • türelmesnek kell lenni, mert nem épp a quick dry kategória, de azért nem vészes (persze nekem 15 perc után is sikerült úgy nyúlni, hogy elrontsam az alkotást)
  • körömfestés után néhány órával főztem és mosogattam egész sokat, és nem kopott le egyáltalán
  • a hosszú fürdést viszont nem bírja, az történt, hogy egy az egyben le tudtam húzni, mint egy ráragasztott műanyagot

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása