Smink & Makeup

Szempillanövesztési projekt 1. - Long4Lashes szempillanövesztő szérum

2015. május 02. makeupadmin

Ezt a posztot nem mi írtuk, egyik kedves olvasónk, Timi osztotta meg velünk a tapasztalatait.

Nekem világos szempilláim vannak (viszonylag világos az alapszíne és még világosabb a vége), így mindig kell használnom szempillaspirált, ha szeretném kihangsúlyozni őket. Egy időben a kozmetikusommal festettem őket, de akkor is kellett használnom szempillaspirált, hogy látványosabbak legyenek.

A barátnőim körében egyre népszerűbb a 3D vagy 4D szempillahosszabbítás, nagyon helyesen néz ki felépítve és szépen kialakítva a meghosszabbított szempilla, de még mindig nem éreztem magamban az erőt, hogy időt és energiát áldozzak fel azért, hogy nekem is ilyen legyen.

cam00575.jpg

Három hete kezdtem el a Long4Lashes szempillanövesztő szérum tesztelését. Kíváncsi voltam, hogy lehet-e látványosan nagyobb szempillám, szempilla stylist segítsége nélkül. Nem ismertem és nem is kerestem ezt a terméket korábban, teljesen véletlenül jött velem szembe ez a lehetőség, amikor Ingrid felajánlotta, hogy próbáljam ki.

A Long4Lashes elviekben 6 hónapra elegendő folyékony szérum, amit naponta csak egyszer, este kell a szempillák tövére felvinni. Olyan, mint egy átlátszó folyékony tus folyadék, figyelni kell, hogy a folyadék a szempillák tövére kerüljön, ne a szembe, vagy épp jóval feljebb, a szemhéjra.

Most azt remélem, hogy észrevehetően hosszabb és erősebb szempilláim lesznek, 6 hónap múlva. A szérum elviekben az első három hét után már megerősíti a szempillákat, de szerintem ez egyéntől függő, én még nem tapasztaltam látványosabb erősödést.

Hogy lássátok honnan indul a tesztfolyamat, készítettem egy fotót az alaphelyzetről, valamint küldök egy olyat is, ami a normál, hétköznapi szemsminkemet mutatja. Ehhez képest várok majd látványosabb eredményt.

timi_szempilla.jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása