Smink & Makeup

Milyen Palvin Barbi valójában?

2015. május 28. spacegirl

dsc_2825b.jpg

Fotó: Tokaji Balázs

Palvin Barbi a kedvenc magyar modellem, így nagy izgalommal vártam a L'Oreal sajtóeseményét, ami teljes egészében róla - és persze az általa képviselt márkáról - szólt. Mivel még nem volt alkalmam vele találkozni, nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen is ő a való életben, arról már nem is beszélve, hogy a friss és ropogós fotós vizsgám után nagyon szerettem volna lefényképezni.

Nehéz lenne más szót találni, mint hogy elképesztően cuki lány, a szónak a legjobb értelmében. Mosolygós, őszinte, aki az eddigi sikerei és szereplései után is simán izgul és meghatódik, és hálával emlékezik vissza azokra, akiknek sokat köszönhet. Most is ugyanolyan kedves lány, mint évekkel ezelőtt volt, egyáltalán nem szállt a fejébe a dicsőség, nincsen benne semmilyen mesterkéltség. A céljai is teljesen reálisak - Chanel kampány, francia és olasz Vogue címlap, magyar férj :) -, és biztos vagyok benne, hogy el is fogja őket érni a tehetségével és kitartó munkájával. Szerencsére a L'Oreal Paris arcaként is még legalább 2 évig láthatjuk, mert nemrég hosszabbították meg a szerződését.

Íme a képek, amiket készítettem az eseményen:

dsc_0050.jpg

dsc_0039.jpg

dsc_0043.jpg

dsc_0044.jpg

dsc_0054.jpg

dsc_0059.jpg

dsc_0060.jpg

Fotók: Ihász Ingrid

Ezek pedig a hivatalos képek:

dsc_2686.jpg

dsc_2726.jpg

dsc_2716.jpg

dsc_2727.jpg

dsc_2778.jpg

dsc_2783.jpg

dsc_2791.jpg

dsc_2804.jpg

Fotók: Tokaji Balázs

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása