Smink & Makeup

Tökéletesen hidratált bőr negyedóra alatt? - Neogence hialuronsavas hidratáló fátyolmaszk és eszencia teszt

2015. augusztus 15. spacegirl

Nemrég ismerkedtem meg a tajvani Neogence márkával, amelyet egy bőrgyógyászokból, gyógyszerészekből és orvosmérnök szakértőkből alló kutatócsapat alapított 2005-ben. A márka ötvözi a nagy tisztaságú bioaktív összetevőket és a modern hatóanyag felszívódási technológiákat, hogy gyors, hatékony és biztonságos megoldást nyújtson a bőr különböző problémáira. Magas gyógyszerészeti tisztaságú, aktív hatóanyagai, egyedi hialuronsav technológiája kiemelik a minőségi kozmetikumok közül is. Ennek köszönhetően a termékek számos díjat zsebeltek be az elmúlt években. A márka termékei megfelelnek a szigorú SGS gyártási előírásoknak, parabénmentesek, valamint az amerikai FDA certifikációját is megkapták.

neogence_kollazs.jpg

Én első körben két terméket próbáltam ki tőlük, a hialuronsavas hidratáló fátyolmaszkot és hialuronsavas hidratáló eszenciát.

Neogence hialuronsavas hidratáló fátyolmaszk

Leírása szerint az archoz illeszkedő, hatóanyaggal átitatott maszk hatásosan juttatja be az esszenciát a bőrbe. A maszk egyedi rostszerkezete segíti az aktív hatóanyagok felszívódását. Kétszeresen hidratáló formulája pótolja a bőr nedvességtartalmát. A használata események előtt, illetve olyan esetekben javasolt, amikor a bőr fokozott igénybevételnek van kitéve (napozás, szél, hideg, szolárium, légszennyezettség stb.). Ideális szépészeti kezelések után is, azok hatásának meghosszabbítására. Parabénmentes, szójamentes és illatanyagmentes. Főbb hatóanyagai:

  • Hialuronsav: Hidratáló membránt képez a bőrön.
  • Hyalo-Oligo komplex: A bőr belső hidratációját fokozza.
  • Allantoin: Elősegíti a sebgyógyulást, simítja a bőrt, gyulladáscsökkentő hatású, növeli a sejtek közötti mátrix víztartalmát.

A fátyolmaszkot értelemszerűen az arc megtisztítása (és tonizálása) után kell használni. A tasakban a fátyolmaszk két réteg között található, mindkettőt el kell távolítani ahhoz, hogy rásimuljon az arcra. A fátyolmaszkot 15-20 percig kell az arcon hagyni, majd eltávolítani és a maradék esszenciát a bőrbe masszírozni. Lemosni nem szükséges.

Tapasztalataim: Be kell vallanom, hogy én gyakorlatilag sohasem szoktam maszkot használni, ez volt az első alkalom, hogy magamnak tettem fel egyet. Ennek megfelelően bénáztam is kicsit az applikálással, de szerencsére elrontani nem lehet, utána pedig nyugodtan lehet bármit csinálni, nem esik le. A maszk használatát követően - azaz bő 15 perccel később - a maradékot az arcomba masszíroztam, amit pár perc alatt fel is szívott a bőröm. Az utóérzete egy kicsit ragadós maradt, de ez hamarosan megszűnt. Már a használat után közvetlenül is sokkal hidratáltabbnak éreztem a bőrömet, aminek köszönhetően az apró ráncaim kevésbé látszottak. Éjszakai krém helyett zseniálisan teljesített, ugyanis másnap reggel is nagyon jól hidratáltnak és puhának éreztem a bőrömet. Szerintem megéri vele egy próbát tenni, ha egy kis extra hidratálás jól jönne a bőrötöknek.

Ára: 1.690 Ft/db (30 ml) vagy 8.450 Ft/6 db (így 1 db ingyen van), ITT lehet megrendelni

Neogence hialuronsavas hidratáló eszencia

A hialuronsavas hidratáló eszencia a Neogence többszörösen díjnyertes terméke. Leírása szerint a bőr számára ideálisan beszívódó hialuronsav kombinációval rendelkezik. Lágy, olajmentes formulája kiemelkedően magas koncentrációjú hialuronsavval hatékonyan zárja a bőrbe a nedvességet, hosszan hidratál. Parabénmentes, szójamentes és illatanyagmentes. Kiemelt hatóanyagai:

  • Hialuronsav: Hidratáló membránt képez a bőrön.
  • Hyalo-Oligo komplex: A bőr belső hidratációját fokozza.

Úgy kell használni, hogy az arc megtisztítását (és tonizálását) követően lágy masszírozó mozdulatokkal felvisszük az arcra, dekoltázsra és nyakra míg be nem szívódik. Bármilyen arcápolási termékkel párosítható a bőr hidratációjának fokozása érdekében.

Tapasztalataim: Az eszenciát leginkább a szérumokhoz tudnám hasonlítani, mind az állaga, mind a kiszerelése azokéhoz hasonló. A minta is kis pipettás üvegben érkezik, ami segíti a pontos és higiénikus adagolást. Elég sűrű, kissé zselés állagú, de teljesen átlátszó, egy cseppet is nagyon könnyű belőle eloszlatni a teljes arcon. Kb. öt napig tudtam használni a 6 ml-es kiszerelésű mintát, de utána sajnos leejtettem és összetört. (Azt hiszem, elájultam volna, ha ez egy teljes kiszerelésű termékkel történik meg.) A hidratáló hatása remek, de azért nem olyan látványos, mint a maszk esetében. Önmagában nem elegendő, még egy nappali/éjszakai krémet is rá kell dobni. Nekem ez alatt a pár nap alatt nem hozott olyan eredményt, amiért nélkülözhetetlen darabnak tartanám, de kétségtelen, hogy nem is tartozom a legszárazabb bőrűek közé.

Ára: 20.890 Ft/30 ml, ITT lehet megrendelni

A terméket a Szépségcentertől kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása