Smink & Makeup

Teszt - Bourjois Air Mat alapozó

2015. szeptember 20. Katushka

Aki ismer, vagy rendszeresen olvassa a blogot, az tudja, hogy mennyire matt bőr fetisiszta vagyok. Technikailag minden körülmények között használok mattító púdert az alapozó fölé. Egyszerűen nem bírom, amikor egy kicsit is fénylik a bőröm. Eddig nem találkoztam olyan alapozóval, ami valóban elérte volna azt az ingerküszöböt nálam, hogy hanyagoljam a púder használatát. 

air-mat-model-middle-east.jpg

A Bourjois Air Mat alapozó azt ígéri, hogy púder használata nélkül tartós és szuper matt hatást biztosít akár 24 órán keresztól. Ilyenkor mindig megjegyzem, hogy mégis ki hagyja magán 24 órán át az alapozót, még ha bírja is... De ez lényegtelen. Nem nehezíti el a bőrt, egyenletes hatást biztosít.

És akkor jöjjön a lényegi rész. Az alapozó jó, sőt! Nagyon is! 

dsc09731.JPG

A kiszerelése szerintem elég egyszerű. Nem igazán szeretem az ilyen tubusokat. Sokkal inkább a pumpás kiszereléseket preferálom, mert azzal szerintem higiénikusabban lehet bánni. Viszonylag jól adagolható az alapozó. Nem kell belőle nagyon sok, de azért kell nyomunk belőle pl. a kezünkre, mivel picit sűrűbb. Felvihetnénk a kezünkkel is, de azt remélem már mindenki megtanulta, hogy alapozót nem viszünk fel kézzel, csakis arra alkalmas ecsettel! :)

dsc09732.JPG

Egyenletesen eloszlatható. Az illata nagyon nagyon kellemes. Sajnos illatokban nem vagyok túl jó, de engem a gyöngyvirágra emlékeztet. Felvitel után valóban teljesen matt lesz a hatás, de mégsem maszkos. Teljesen természetes. A bőröm felvitel után puhább lett és órákkal később sem nehezült el rajta az alapozó. Nyilván 6-7 óra után már azért fénylett picit, de ez természetes, tekintve hogy a bőrünk lélegzik és van egy természetes faggyútermelése. De azt gondolom, hogy ez bőven benne van a hibahatárban. Jó a fedése, azt mondanám, hogy közepes. Az apróbb bőrhibákat jól elfedi, de a nagyobb pattanások elfedéséhez kombinálni kell korrektorral. 

dsc09748.JPG

Az alapozót 6 árnylatban lehet itthon kapni, az egészen világostól a sötét árnyalatig. Az én bőrszínem se nem túl világos, se nem túl sötét, teljesen átlagos. A MAC Studio Fix Fluid alapozóból, vagy az NW15-t vagy az NW20-ast használom. Az én színem ebből az alapozóból a 03 Light Beige. 

dsc09806.JPG

Az alapozó ára 4 150 forint, 30 ml. Azt gondolom, hogy már tudom, milyen minőségű ez az alapozó nagyon megéri az árát! Érdemes vele egy próbát tenni csajok, ha Ti sem szeretitek, ha fénylik a bőrötök.

A terméket az forgalmazótól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása