Smink & Makeup

Teszt - AVON Big and False Lash dúsító szempillaspirál

2015. szeptember 23. Katushka

Ha valaki, akkor én már biztos kipróbáltam az életemben legalább 50 féle szempillaspirál. A legtöbb egész jó volt, volt olyan is, amit évekig használtam, mert annyira imádtam. Ami viszont nagyon sokszor felháborít, hogy rendszeresen fotózzák be a reklámanyagokba úgy a szempillaspirál eredményeket, hogy az igazából műszempillával van megoldva... Szánalmas...  Miután tisztán látszik, hogy a kép kamu, ezért mindig kiváncsi vagyok, hogy valójában  mit is tud egyik másik spirál. Most az AVON Big and False Lash dúsító szempillaspirált próbáltam ki.

dsc09714.JPG

Az ígértek szerint a Big and False Lash-nek köszönhetően ugyanis valóságos műszempilla hatást érhetünk el, csupán néhány apró mozdulat segítségével. Az AVON Big and False Lash szempillaspirál ereje a mandula formájú kefében és az aprócska mikroszálakkal dúsított formulában rejlik. A változó méretű és formájú mikroszálak ezrei ugyanis tökéletesen illeszkednek a szempillák ívéhez, a mandula formájú kefe pedig segít abban, hogy könnyedén elérjünk minden szálat a szempillák tövétől az alsó pillákig, sőt, még a szemzugban is. Ennek köszönhetően használat után szempilláink olyan dús hatást keltenek, mintha műszempilláink lennének. Az AVON Big and False Lash szempillaspirál e mellett tartósan fed, nem tapad, nem maszatolódik, és nem pereg.

nevtelen_2.jpg

Noss, lássuk, hogy ebből mi igaz. Az tény, hogy a spirál keféje bazi nagy. Én nem annyira kedvelem az ennyire nagy keféket, mert szerintem picit körülményesebb velük dolgozni, mint egy kisebb kefével.

dsc09716.JPG

Viszont az is igaz, hogy ennek mégis valahogy úgy van a kialakítása, hogy mégsem lesz kényelmetlen a felvitel és tényleg nagyon szépen oda tudok férni szinte az összes szempillához. Nagyon jól szétválasztja  a pillákat és alaposan meg is emeli őket. Nagyon krémes a festékanyag textúrája, ezért nem szárítja a szempillákat még órákkal később sem. Nem vízálló, ezért erre figyelni kell. Három színben dobták a piacra. Természetesen feketében, ezt próbálhattam én is ki, de ezen kívül van még sötétbarna és Navy kék is. 

avon_spiral_1.jpg

avon_spiral_2.jpg

Összességében tehát elégedett vagyok ezzel a spirállal, de gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy a katalógusba befotózott szempillasorhoz az enyémnek köze sem volt. :)  Az ára 1 999 forint, ami nagyon jó ár egy szempillaspirálhoz. 

A terméket az AVON-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása