Smink & Makeup

Jó a babának, jó a mamának

2016. január 17. Katushka

Viszonylag ritkán írok babás-mamás posztot. Nem tudom a pontos okát, talán meg szeretném megtartani magunknak :) Viszont amikor találok egy olyan terméket, ami mind a kettőnknek jó, akkor azt érdemesnek tartom megosztani. Mikor Zétény még csak pár hetes volt, a védőnőm megtanított a babamasszázsra, amit akkor igen szorgosan gyakoroltam is. Akkor még nem volt áttörő sikere látszólag. Amikor picik a babák, csak össze vissza hadonásznak. Viszont ahogy egyre cseperedett, úgy kezdte egyre jobban értékelni ezt a fajta együtt töltött időt is. Gondolom nem az én gyerekem az egyetlen, aki imádja, ha simizik, vagy ha masszírozzák. Azért buzdítok minden anyukát erre a műveletre, mert a babának jó érzés, erősíti a köztetek lévő köteléket és biztonságérzetet ad neki. Neked pedig jó érzés, hogy ismét adtál valami jót a kisbabádnak. 

fotorcreated_13.jpg

Mint ahogy a profi masszőrök, nekünk is érdemes valamilyen olajat, krémet használni erre a célra. Korábban próbáltam mandula olajat, de az nekem annyira nem volt kellemes. Később baba testápolóval masszíroztam. Az elmúlt időszakban viszont igencsak rámentünk a férjemmel a természetes alapanyagú higiéniás termékekre. Igyekszünk legalább a bőrünkön keresztül minél kevesebb káros anyagot bejuttatni. Nyilván ez a fiunknál a legfontosabb, mert most még az egészsége csakis rajtunk múlik. 

essbabymass_large.jpg

Régebben már keresgéltem a naurel oldalán, ki is próbáltam egy-két sminkterméket, de most visszalátogattam, hogy megnézzem, miből lehet választani. Azonnal le is csaptam az egyetlen babamasszázs olajra az Essential Care-től. Imádom a levendula illatát. Nagyon kellemes és nyugtató hatású. Az organikus olíva-, kókusz- és napraforgó olaj lágyan vonja be kis testüket, miközben a levendula- és kamillaolaj biztosítja a gyengéd ápolást. Használata 3 hónapos kortól ajánlott. Praktikus a kiszerelése, mert pumpás, így könnyen és jól adagolható. Én 2-3 pumpanyomásnyit szoktam használni egy egy testrészre. Nem csúszik, nem lesz tacsakos a baba bőre tőle, utána könnyen fel lehet öltöztetni, mert hamar beszívódik, így a ruháját sem kenjük vele össze. Én reggelente szoktam őt megmasszírozni, remélve, hogy ezzel jobban indul a napja :)

És hogy nekem miért jó? Mert ahogy írtam, jó érzés jó dolgot adni a fiamnak és nem utolsó sorban, így a kezeim is puhábbak az olajnak köszönhetően!

Tényleg csak ajánlani tudom, mert szemmel láthatóan imádják a gyerekek ezt a fajta tevékenységet. 

Egyébként ugyan ennek a termékcsaládnak a sampon és fürdető termékét használjuk és ezzel is nagyon elégedettek vagyunk. Ugyan nem habzik nagyon, ami nem is baj, de így kénytelenek vagyunk a buborékfújót bevetni pancsoláskor :) 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása