Smink & Makeup

Caramel Storm - Step by step

2016. január 22. Katushka

A mai smink egy olyan darab számomra, amit én simán viselek munkanapokon is. És mielőtt azt mondanátok, hogy persze mert van ideje vacakolni reggelente a sminkeléssel, tévedtek :) Nem szeretek korán kelni, de ehhez a sminkhez nem is kell feltétlen sok idő, mert ha már rááll az ember keze és tudja, hogy mit hova kenjen, akkor 15 perc alapozással együtt bőven elég. Ha pedig túl erősnek tartjátok, de mégis tetszik a smink, akkor próbáljátok ki estére.

DSC04086.JPG

Termékek

ARC

  • MAC Studio Fix Fluid - NW20
  • MAC Pro Longwear Concealer - NW20
  • Kryolan Transparent Powder - TL11
  • MAC Powder Blush - Harmony
  • NYX Stick Blush - 07 Water Lily
  • Highlighter: Sleek Storm i-Divine Palette - Szatén-krém

SZEM

  • IsaDora Eyeprimer
  • Sleek Storm i-Divine Palette - Szatén-krém, Karamell, Organza, Khaki, Koromfekete
  • MAC Fluidline - Blacktrack
  • AVON Kohl Eye Liner  - True Black
  • Xtreme Lashes Glideliner Glamour - Cognac
  • Astor Big&Beautyful Boom! szempillaspirál

SZÁJ

total_1.jpgStep by Step

SZEM

  • A szemhéjamat lealapoztam szemhéjbázissal (IsaDora Eyeprimer)
  • A mélyítővonalamat picit kiemeltem egy világos karamell árnyalattal (Sleek Storm i-Divine paletta - Karamell). Ehhez egy pufi satírozó ecsetet (CS 250 Pro Blending Fluff) használtam, mert ezzel nem csak nagyon szépen lehet felvinni a festéket, de árnyalni is csodálatosan lehet vele.
  • Egy lapos ecsettel a belső szemzug kivilágosítására egy világos, selyemfényű szemfestéket (Sleek Storm i-Divine paletta - Szatén-krém) használta és egy lapos ecsettel vittem fel.
  • A mozgórész többi részére a egy fényes, bronzos-rózsaszínes árnyalatot (Sleek Storm i-Divine paletta - Organza) vittem fel, szintén egy lapos ecsettel. Ezt persze szépen eldolgoztam az előző pufi ecset segítségével, de csak az élekre mentem fel vele, nehogy halványítsam a színt a satírozással.
  • A külső szemzughoz egy fényes sötét zöld színt használtam (Sleek Storm i-Divine paletta - Khaki). Nem kell nagyon pontos felvitel ilyenkor, mert ha túl éles a felvitel vonala, akkor azt sokkal nehezebb elsatírozni. Ezt satíroztam el egy arra alkalmas ecsettel (Sigma E70), a külső szemzugnál és picit behúztam a mélyítővonal felé is.
  • Egy lapos ferde ("éles") ecsettel (Sigma E65) meghúztam a tusvonalamat. Ehhez most még nem tust, hanem fekete szemhéjfestéket használtam (Sleek Storm i-Divine paletta - Koromfekete). A felvitel után alaposan elsatíroztam (Sigma E20) ezt a vonalat, apró vízszintes mozdulatokkal.
  • Ezután következett csak a tusvonal meghúzása zselés tussal (MAC Fluidline - Blacktrack). Én ilyenkor mindig vékony ecsetet (Sigman E10) használok.
  • Az alsó vízvonalamat meghúztam fekete szemceruzával (AVON Kohl Eye Liner  - True Black).
  • Az alsó szempillavonalamat kihúztam egy nagyon krémes szemceruzával (Xtreme Lashes Glideliner Glamour - Cognac), majd ezt a vonalat alaposan elsatíroztam egy ceruzaecset (Sigma E30) segítségével.
  • Ezután jött a szempillák alapos spirálozása (Astor Big&Beautyful Boom!).

ARC

  • A bőrömet előkészítettem, majd következett az alapozó (MAC Studio Fix Fluid). Természetesen szintetikus alapozóecsettel vittem fel.
  • A szemem alá és a pirosabb pöttyökre felvittem egy nagyon keveset a folyékony korrektoromból (MAC Pro Longwear Concealer)
  • Az arcomat egy transzparens púderrel mattítottam (Kryolan Transparent Powder - TL11)
  • Az arccsontom alá és a halántékomra árnyékolót vittem fel (MAC Powder Blush - Harmony) egy erre alkalmas ecsettel.
  • Az orcámra egy rózsás, nude krémes pirosítót (NYX Stick Blush) vittem fel, ecsettel (Sigma F40).
  • Highlighternek ugyan azt a fényes szemfestéket (Sleek Storm i-Divine paletta - Szatén-krém) használtam, amit a belső szemzugba is felvittem, mert senki nem tiltja meg, hogy a szemhéjfestéket az arcunkon is használjuk :)

SZÁJ

  • Mivel igen erős a szemsmink ezért csak egy egészen halvány barackos szájfényt használtam (AVON Shine Attract Lip Gloss - Juicy Peach), aminek nagyon szép, magas fénye van.

És hogy a sminket egyben is lássátok íme a teljes összhatás :)

DSC04075.JPG

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása