Smink & Makeup

Royal Blue - Step by step

2016. január 29. Katushka

Mostanában egyre inkább nyitok a színes, élénk sminkek irányába. Ennek eredményeképp készítettem egy igen intenzív, királykék sminket, aminek alapja ez egyik kedvenc kék szemhéjfestékem, a Flormar E05-ös árnyalat. Ez egyébként a Flormar Terracotta Mono eyeshadow kollekció egyik darabja. Mikor hozzám került, kíváncsi voltam, hogy mennyire pigmentált ez a festék és azt kell mondjam, hogy egyáltalán nem okozott csalódást.  Viszont ennél sem mindegy, hogy milyen bázist használunk. Próbáltam az általánosabb, test színű bázisokkal is, de azokkal nem volt az igazi, viszont a fehér, krémes alapon majdhogynem megszólalt a szín :)

DSC04448.JPG

Termékek

ARC

  • MAC Studio Fix Fluid - NW20
  • MAC Pro Longwear Concealer - NW20
  • Kryolan Transparent Powder - TL11
  • MAC Powder Blush - Harmony
  • Sleek Bludh - Pixie Pink

SZEM

SZÁJ

  • Guerlain Gloss D'Enfer - 463

total_3.jpg

Step by Step

SZEM

  • A szemhéjamat lealapoztam szemhéjbázissal (IsaDora Eyeprimer).
  • A mélyítővonalamat picit kiemeltem egy világos karamell árnyalattal (Sleek Storm i-Divine paletta - Karamell). Ehhez egy pufi satírozó ecsetet (CS 250 Pro Blending Fluff) használtam.
  • A mozgó részre felvittem egy krémes fehér bázist (NYX Jumbo Pencil - Milk). Azért is fehéret választottam és nem hagytam rajta csak a testszínű bázist, mert ezen sokkal élénkebb és valós színű marad az ilyen intenzív színű szemhéjfesték. Ennek felvitelére egy sima lapos ecsetet használtam.
  • Erre az alapra vittem fel a királykék szemhéjfestéket (Flormar Terracotta Mono Eyeshadow - E05). Ehhez is egy lapos ecsetet használtam. A lényeg, hogy felvitelkor nyomkodó mozdulatokat alkalmazzunk, így tudjuk a legalaposabban beleépíteni a festékanyagot a bázisba. Ennek az éleit picit eldolgoztam, hogy ne legyenek túl éles vonalak.
  • A külső szemzugba felvittem egy kevés fekete színt (Sleek Au Naturel - Noir). Nem kell nagyon precíznek lenni, mert úgyis el kell satírozni a színt. Erre egy tömörebb satírozó ecsetet javasolt használni (BőszEcset - 73383).
  • Ezután kihúztam az alsó vízvonalamat és a szempillatövemet fekete szemceruzával (MAC Pro Longwear Eye Liner - Black Ice). Itt sem kell nagyon precíznek lenni, a vonal vastagsága pedig közepes legyen. Ezt is persze elsatíroztam egy ceruzaecsettel (Sigma E30).
  • Erre a satírra került fel egy fényes, metálos, királykék szemceruza (IsaDora Twist Up Metallic Eye Pen - 49 Blue Hawaii). Ilyenkor mindenképp krémesebb ceruzákat érdemes választani, mert könnyebb felvinni és az eldolgozása is sokkal szebb. Ennek eldolgozására is ceruza ecsetet használtam.
  • A belső szemzugba felvittem egy kevés, fehéres, csillogó szemhéjfestéket (IsaDora Eye Shadow Quartet Smoky Eyes - 93 Pink paletta - Csillámos fehér). Ehhez is egy lapos ecsetet használtam.
  • Ezután visszatértem a felső szemhéjamra, amit kihúztam egy fekete zselés tussal (MAC Fluidline - Blacktrack). Ennek felvitelére egy vékony tusecsetet használtam (BőszEcset 6010). 
  • Végül pedig alaposan kispiráloztam a szempiláimat (Bourjois Volume Glamour - Ultra Black)

És hogy a teljes smink se maradjon el...

DSC04405_.jpg

DSC04408_.jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása