Smink & Makeup

Teszt - essence gél hatású körömlakk

2016. április 26. Katushka

Ciki vagy sem, eddig nem igen voltak essence termékeim. Nemrég azonban kipróbálhattam a nem épp új, gél hatású körömlakkokat. Azért nem új, mert már kicsit több mint egy éve lehet őket kapni, viszont ami teljesen új az az áruk. Ami szerintem köztudott az essence termékekről, hogy finoman szólva, röhej áruk van, de tényleg. Ez a körömlakk eddig 549 forint volt, de március óta 449 forintba kerül. Azt gondolom, hogy ez egy olyan ár, amit hála istennek többen meg tudnak engedni maguknak. Szóval miért nem voltak eddig essence sminkcuccaim? Mert nem igazán mertem venni magamnak, mert azt gondoltam, hogy olcsó húsnak híg a leve. Aztán kaptam most 3 körömlakkot és rá kellett jönnöm, hogy ha a többi termékük is ilyen, akkor nekem minden kell!

dsc_3066.jpg

A körömlakkozás nálam kicsit körülményes, mert ugyebár van egy örökmozgó fiam, aki miatt leginkább csak este van lehetőségem lakkozni, mert meg kell várni a száradást és ha ő ébren van, akkor erre nem igen van lehetőségem. Este viszont sok mindenhez van kedvem, de a körömlakkozás nincs közöttük... Ezért is örültem, amikor beszereztem egy itthoni gél lakk szettet lámpával és minden egyéb tartozékkal. Azt ráérek 2,5-3 hetente megcsinálni, vagy megcsináltatni, mert simán bírja. Ilyenkor kb. egy órát kell magamra szánnom. Eddig nem próbáltam gél hatású lakkokat, mert nem bíztam bennük. Kicsit több mint egy hete épp már eléggé le volt nőve a géllakkom, ezért úgy gondoltam, hogy itt az ideje próbát tenni gél hatású lakkal. Nyilván akkor fogtam hozzá, amikor a kölyök már aludt.

enlight1.jpg

3 lakkot kell használni, egy alaplakkot, a színt és a fedő lakkot. Mindent 1 rétegben kentem fel, mert a lakknak is úgy gondolom, hogy nagyon jó a fedése, így nem lett vastag réteg a körmeimen. Egyébként ha lakkozok, akkor is mindig használok egy alap réteget, de nem szoktam túl sokáig várni a következő réteggel, szinte azonnal rákenem. Most is így tettem, majd a színre egyből a fedőt. Miután ezt megtettem, bevillant, hogy elfelejtettem betenni a mosást, pedig még ma este ki is akartam teregetni... Gondoltam magamban, hogy király, akkor ez is holnapra marad. Majd 5-6 perc múlva, mindent vagy semmit alapon hozzányúltam a lakkozott körmeimhez és full szárazak voltak. Így aztán mentem a mosógéphez intézni a dolgokat. Nem hittem el, de semmi baja nem lett a lakkozásnak. Tényleg a gél lakkok száradási idejével vetekszik, csak ehhez még lámpa se kell! A tartóssága is nagyon jó, nekem már 1,5 hete fent van és semmi baja! 

Azt gondolom, hogy ennyi pénzért, ilyen minőséget vétek kihagyni. A színválasztéka  tág, így az egészen visszafogottól a sötét színekig, minden megtalálható. 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása