Smink & Makeup

Bronzos csillogás, napozás nélkül - Teszteltem az IsaDora BRONZING shimmer olaját

2016. május 24. Katushka

Nemrég érkezett hozzám egy csomag a Douglas-tól. Amikor átnézte volt pár nagyon szemrevaló dolog benne, de egy volt, amit azonnal kipróbáltam. Hozzáteszem viszonylag ritkán van ilyen termék, amit kipróbálás előtt nem fotózok le és csak utána kezdem el használni. :) Szóval ez nagyon izginek tűnt. Ez egy csillámos, bronzos száraz olaj, becsületes nevén IsaDora BRONZING shimmer oil. Több márkának is van ilyen terméket, de árát tekintve középmezőnyben van. 

dsc_0914.JPG

Amit alapvetően érdemes tudni a száraz olajokról, hogy valóban olajos textúrája van, viszont felvitel után nem marad sem a kezünkön, sem a bőrünkön olajos érzet. Szépen eloszlatható, nem kell félnünk, hogy csíkos lesz, mint egy önbarnító és kellemes, nyárias illata van. Lényegében attól bronzosító, hogy számolhatatlan mennyiségű, nagyon apró bronzos és arany csillámok úszkálnak benne, így az a bőrön elsimulva, nagyon enyhe bronzos hatást kölcsönöz. És mivel csillám, így ha fény éri, nagyon szépen csillog. Én azon vihogtam a barátnőmmel, hogy most már olyan vagyok, mint az alkonyatból egy vámpír a napon :D 

Kiszerelését tekintve az IsaDora Bronzing oil kiöntős, vagyis nincs szórófejes kupakja, ami nekem egy kicsit szívfájdalom... Szerintem szórófejjel sokkal jobban adagolható és felvihető. Nyilván ez az én bénaságomból is adódik, de amikor először kinyitottam, nyilván magamra öntöttem egy keveset és persze, hogy a nadrágomon landolt... Épp aznap mentünk a barátnőmmel a Tigerbe és volt is pont egy 3 darabból álló szórófejes flakon csomag. Abba öntöttem át az olajból, így már sokkal könnyebb volt használni. 

dsc_0924.JPG

dsc_0925.JPG

Felvitel után érdemes azért kezet mosni, mint például egy önbarnító után is. Igaz nem önbarnító, de akkor is ajánlott. Ruhát nem fogja meg, vagyis én nem vettem észre, viszont a csillámok áttapadhatnak. Így járt a fiam is, miután felvettem, a nadrágja szépen csillogott... De szerintem egy ilyen terméknél ez elkerülhetetlen. A hatása tehát tényleg egy kicsit barnább, de egy fürdéssel igazából lejön.

Ami még nagy előny a csillogás és a bronzos hatás mellett, az nem mellesleg az, hogy hidratálja és nyugtatja a bőrt. Használható napozás előtt és után is, viszont nagyon fontos kiemelni, hogy nem tartalmaz fényvédőt, tehát a napvédő krémeket nem helyettesíti.

dsc_0923.JPG

Amiktől táplálja a bőrt:

  • NAPRAFORGÓ OLAJ – hidratáló, bőrpuhító és öregedésgátló
  • ÉDES MANDULAOLAJ – hidratáló, bőrpuhító
  • OLIVAOLAJ – hidratáló, öregedésgátló
  • JOJOBA OLAJ – hidratáló, bőrkondícionáló, öregedésgátló
  • MOGYORÓ OLAJ – hidratáló, bőrpuhító, öregedésgátló
  • MAKADÁMIA DIÓ OLAJ – hidratáló
  • KÖRÖMVIRÁG OLAJ – bőrpuhító, bőrfiatalító
  • C-VITAMIN – antioxidáns

Ára: 8 990 forint

Nyárra szerintem jó ha van egy ilyen otthon, mert nagyon szép megjelenést ad akár nappal, akár egy partyba. 

- video -

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása