Smink & Makeup

Akció csak nektek, csak most!

2016. október 19. Katushka

A mai nap meglepett a PinkPanda egy szuper "kis" csomaggal. 5,5 éve írom a blogot és kapok csomagokat, de még most is olyan izgatottsággal bontom ki őket, mintha ez lenne az első :) A PinkPanda az egyik olyan webáruház, aki mindig olyan meglepicsomagot küld nekem, aminek minden része kincs. Amint kézhez kapom, gyorsan befotózom és már próbálom is ki, mert olyan jók. És most a post végén van egy kis meglepi is a számotokra ;) 

A mostani csomag sem volt akármilyen, mert a következők voltak benne:

dsc_1051.JPG

Legutóbbi csomagban ezek voltak:

12933148_1016516411759258_472221831776651158_n.jpg

Ezen a fotón látható FREESHIPPING kód már nem érvényes!

Az ecsetkészletre azért is vagyok kíváncsi, mert a Jessup-tól már rendeltem, egy nagyobb, 10 darabos készletet és azt nagyon szeretem és érdekel, hogy ezek milyen minőségűek. 

És ha már a felsorolásnál tartunk, akkor szeretném veletek is megosztani a "kis" kívánságlistámat, amiket én szívem szerint megrendelnék!

Freedom Makeup

Makeup Revolution

I Heart Makeup

Arról pedig ne feledkezzünk meg, hogy nagyon nagylelkű a Pink Panda, mert most Nektek is ad 15% kedvezményt a Makeup Revolution, A Freedom Makeup és az I Heart márkákból. A kód november 30-ig érvényes! A kód:

BLOGGER15

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása