Smink & Makeup

Milyen egy jó fotós?

2017. január 05. Katushka

Eddigi pályafutásom során elég sok fotózáson vehettem részt sminkesként. Persze volt, amikor engem fotóztak, de inkább sminkesként szoktam tevékenykedni :) A legtöbb fotós állandó stábbal dolgozik, de persze olyan is van, hogy maga a modell, vagy a megrendelő hozza a csapatot. Viszont ami a legfontosabb a profizmus mellett, hogy meglegyen a kémia a fotós és a modell között, illetve a fotóssal összhangban legyen a sminkes és a fodrász, hogy majdan olyan képeket tudjon készíteni, amilyeneket elképzelt a művész. 

A galéria megtekintéséhez kattints a képre.

Sok fotóssal dolgoztam már, de van egy közülük, akit nagyon megszerettem, többek között azért is, mert csodálatos és nagyszerű szakember, aki a családomat már több ízben is fotózta. Ezt nem sok embernek engedném meg, de neki bármikor!!! Nagyon szeretek vele dolgozni, mert nem csak a gyerekekhez van remek érzéke, de az állatokhoz is, így akár valóban készíttethetünk teljes családi fotósorozatokat is, ahol a kedvenc háziállataink is megjelennek. 

Ahhoz viszont, hogy igazán profi fotók készüljenek, szerintem elengedhetetlen egy jó smink. Sminkesként  nagyon sok esetben előfordul, hogy gyorsan kell dolgozni, de ez nem jelenti azt, hogy hanyagul. Azt gondolom, hogy egy jó sminkesnek egy fotózásra szánt sminket maximum 35 perc alatt el kell készítenie. Ez azért is fontos, mert ha a stúdióbérletet is fizetnie kell a megrendelőnek, akkor nem mindegy, hogy mennyi idő megy el a "háttérmunkával". Én személy szerint igyekszem ilyenkor legjobb tudásom szerint és a leggyorsabban elkészíteni a sminkeket.

Ha szeretnétek családotokról készíttetni örök emléket, vagy akár magatokról olyan fotót, amit saját részre használtok fel, vagy csak párotok részére, akkor a legjobb szívvel ajánlom Chikán Erikát. A sminket természetesen én készítem nála minden fotózásra, így ha eljössz hozzá, biztosan találkozni fogunk :) 

És egy jó kis riport a háttérről, amikor is Erika a 2017-es Vizslanaptárról beszélget a Fem3-on Berki Krisztiánékkal.

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása