Smink & Makeup

Lady Gaga best of a Super Bowl-on

2017. február 06. Katushka

Kövezzetek meg, mert ciki vagyok! Nem voltam fent fél éjszaka azért, hogy posztoljam valamelyik közösségi oldalon, hogy milyen izgatottan néztem az idei Super Bowlt. Tudom gáz, de nem érdekel és nagyon nem is értek hozzá. Sokkal inkább a halftime show. az viszont azonnal. Bári gaz az sem annyira, hogy amiatt virrasszak. Inkább megnézem a neten, ahogy most is tettem. 

Az idei performance-t Lady Gaga biztosította, nem is akár milyen felhozatallal. Személy szerint nagyon szeretem a zenéjét, de néha azért megosztó a megjelenése, főleg a korábbi éveket tekintve. De talán 2017-re kezd picit letisztulni a hölgy imázsa. Nyilván nem maradhattak ki az extrák a showból, mint például a legelején egy jóféle "halálugrás" a stadion tetejéről, majd a végén a színpadról. Amit nagyon bírtam, hogy szinte az összes nagy dalát sikerült belesűríteni ebbe a majdnem negyed órányi fellépésbe. 

Korábban mikor kérdezték, hogy nem e izgul a show miatt, azt nyilatkozta, hogy miért izgulna? 4 éves kora óta erre készül! Tudja mit csinál. Szerintem ez tök cuki :) Ilyen egy igazi világsztár.

És ilyen amikor egy világsztár ráhangolódik az előadására :)

A show tehát ütött. Ami a sminket illeti nyilván erős volt, és látványos. Klasszikus vörös rúzs vitte a prímet. A Just dance című dalig viselt egy strasszokból kirakott arcdíszt, de azt valami egyedülállóan gyors technikával leszedték, mert pár másodperc múlva már hült helye volt, amikor is már a Million Reasons dalt énekelte. 

Illetve volt benne még egy szerintem kedves jelent, amikor is szintén a Million Reasons dal közepén beköszönt a szüleinek :) kíváncsi vagyok erről tudtak e előre a szervezők vagy sem :).

73098666bfb055d364b21ef9c6dcf87c.jpg

Minden egybevetve szerintem nagyot szólt az idei döntő halftime show-ja is és ezt jövőre is várni fogom. Ha másra nem, de legalább erre jó az amerikai foci, persze csakis csajos szemszögből :)

 

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása