Smink & Makeup

Arctisztítás egy kicsit másképp

2022. augusztus 30. Katushka

Be kell valljam, annak ellenére, hogy fontos az arcom és a bőröm egészsége, nagyon ritkán megyek kozmetikushoz. És most itt a ritkánt úgy vegyétek, hogy 1-1,5 évente. Ez iszonyatosan gáz tudom, de mindig amikor bejelentkezem lemondom, mert most emiatt a rendezvény miatt nem jó ha csupa piros pötty az arcom, most meg amiatt a buli miatt nem akarok "pizza képű" lenni (én így nevezem amikor a nyomkodástól piros pöttyök, sebek keletkeznek az arcomon :) ).

6_1.jpgHála égnek nincsenek nagy pattanásaim, de azért azt sem mondanám, hogy tökéletes a fizimiskám. Apróbb miteszerek díszítik az orromat és az állam környékét. Általában magamat szoktam szadizni, de most úgy döntöttem, hogy kerítek egy olyan kozmetikust, aki jó alapanyagokkal dolgozik, alapos és úgy dolgozik, hogy utána nem lesz "pizza képem". Az egyik ismerősöm ajánlott egy kozmetikus hölgyet. Égre földre esküdözött, hogy nagyon jó és pont úgy dolgozik, ahogy azt én szeretném. Úgy voltam vele, hogy üsse kutya kipróbálom, mert rosszabbul csak nem dolgozik, mint általában a többi kozmetikus, de ha tényleg olyan jó, ahogy azt Hajni mondta, akkor szinte biztos, hogy odaszokom. 

Az ördög sosem alszik, ezért megnéztem a Richter szépségszalon és a kozmetikus oldalát, hogy mire készüljek. Alapvetően szimpatikus volt az a kép, amit kialakítottam magamban róla. Helyes kis szalon, normálisan megközelíthető helyen (Árpád hídnál). Arra viszont felfigyeltem, hogy olyan termékeket használ a kozmetikus, amiről eddig még nem hallottam, úgyhogy picit utánanéztem a neten a Guinot (ejtsd: Gíno) márkának. Leginkább azt találtam róla, hogy francia cég, nagyon komoly kutatási háttérrel rendelkeznek és iszonyatos mennyiségű arcápolási készítményük van, mindenféle bőrtípusra, azon belül is nagyjából minden problémára. Talán ez győzött meg leginkább.

Guinot_arckezelés_4.jpg

Guinot_arckezelés_5.jpg

Ezek után időpontot kértem. Jeleztem a kozmetikus hölgynek, Richter Margitnak, hogy igaz teljes arckezelést kérnék, de próbáljunk arra koncentrálni, hogy utána ne legyen tele az arcom apró pici piros pöttyökkel, mert azt nagyon nagyon nem szeretem. Megnyugtatott, hogy csak jöjjek el, nem lesznek ilyen gondok.

Mikor első alkalommal mentem hozzá, bekészítettem alapozót és néhány olyan stratégiailag fontos sminkcuccot, amikkel technikailag a legrosszabbra is fel voltam készülve. 

A következőkbe le fogom írni, hogy pontosan hogy zajlott a kezelés és mik voltak azok a termékek, eszközök, amiket használt rajtam Margó, aminek az lett az eredménye, hogy tökéletesen kitisztította az arcomat és ami a legjobb, semmi nem látszott a fejem a kezelésből ( no pizza kép :) ). Ehhez Margó segítségét kértem, hogy pontos képet adhassak a kezelés teljes menetéről. Ezúton is köszönöm neki a segítséget!

Először nyilván az arctisztítással kezdett. Ehhez arctisztító tejet és tonikot használt. A tejet masszírozó mozdulatokkal vitte fel az arcomra és a dekoltázsomra, majd forró vizes kendőt használt a tisztításhoz. Aztán jött a tonik a kis vatta korongokkal.

Guinot_arckezelés_Tisztítás_1.jpgA második lépés a radírozás volt. Ehhez egy viszonylag durvább két funkciós radírt használt. Egyáltalán nem szeretem az olyan radírokat, amiknek nem érzem a hatását. Ez a fázis az elszarusodott hámréteg eltávolítására szolgált. A termékben található gyümölcssavak kémiai úton feloldják ezt a réteget, az apró kis mikro gömböcskék pedig fizikai úton lecsiszolják azt.

Guinot_arckezelés_Tisztítás_2.jpg

A következő lépés volt az, ami szerintem a legfontosabb  tényezője volt a kezelésnek. Háromféle gél került fel a bőrömre. Volt  külön a szemkörnyékre, az arcra és a dekoltázsra. Ezek a szérum gélek nagy százalékban tartalmaznak aktív hatóanyagokat, mint például: Hydrocyte complexet (ez a sejteket belülről hidratálja), hyaluronsavat, biopeptideket, kollagént, stb. Tehát ezek szépen felkerültek a helyükre és jött a kis masina. Ez egy ionizációs kezelés volt, amihez egy gép galván áramot biztosított . Ez a kétpólusú gép (+-) juttatta be a hatóanyagokat a bőröm mély rétegeibe.

Guinot_arckezelés.jpg

A kezelés által a miteszerek és pattanások állaga lágyabb, puhább lett, tehát azokat könnyebb volt kinyomni. Egyébként gyűlölöm a gőzölést (amit a legtöbb kozmetikus csinál), de ezen a kezelésen ez szóba se került. A gél  bejuttatása közben is enyhén masszírozva voltam a gépecske által. A kezelt felület mind a két oldala mind a két töltéssel át lett "masszírozva".

Blog1.jpg(a második kezelésnél vittem magammal fényképezőt, hogy dokumentálni tudjam az eseményeket)

Tényleg fura volt, hogy közel sem fájt annyira a nyomkodás mint korábban. Persze éreztem, de teljesen vállalható volt.

Ezután jött ennek az úgynevezett elektromos kezelésnek a második része az oxigénes kezelés. Ehhez ezt a krémet kente fel Margit az arcomra, ami stabilizált oxigént és levendulát tartalmaz. Ennek bejuttatására egy kis kezelőfejű kütyüt használt, ami érdekes, ciripelésre emlékeztető hangot adott ki.

Guinot_arckezelés_3.jpg

A kezelés alatt eddig sem éreztem túl rosszul magam, de  a legjobb rész még hátra volt: a masszírozás. :) Egy spéci krémmel történt mindez, ami Hydrocyte complexet (hidratálás), 56 aktív hatóanyagot (sejtek élettani funkcióját javítja), dynaliftet (feszesítés) és shea vajat (táplálás) tartalmaz. Mindenképp szeretném kiemelni, hogy a masszázs vége felé volt egy olyan momentum, ami nagyon érdekes érzéssel töltött el. Nehéz megfogalmazni, de volt egy pillanat, amikor Margó két keze az arcomon egyszer csak megállt és nagyon-nagyon lassan elkezdett távolodni a bőrömtől. Annyira lassan történt ez, hogy nem is voltam biztos benne, hogy még az arcomon van-e  a keze vagy sem ( a szemem ugyebár csukva volt ). Azt éreztem, hogy valamilyen energia húzza az arcomat fölfelé.  Egyszerűen csak annyit éreztem, hogy feltöltődök energiával. Nagyon jó érzés volt. Korábban ilyet még sosem tapasztaltam. A jó zene, a melegített ágy, a pihe-puha takaró pedig csak fokozta az élményt. Ezt mindenkinek ki kéne próbálnia! :)

Blog2a.jpg

Miután 'kilebegtem magam" kapott a bőröm még egy jó kis pakolást. Itt is minden területre volt egy-egy spéci krém. A szemem környékére a Masque Yeux krém került,  ami  kisimítja a szem környéki hajszálráncokat. A szeborreás  területekre (orr, áll,) a MasquePur Equilibre krém került, amely a faggyúmirigy működését csökkenti és fertőtlenítő hatású. Az arc és a dekoltázs többi területére a Masque Hydra Beaute került, ami aktívan hidratálja a bőrt.

A kezelés végén úgy keltem fel a kezelőágyról, mint akit kicseréltek. Persze első dolgom volt odapattanni a tükörhöz, hogy megnézzem mennyire vészes a helyzet, de egyáltalán nem volt az. Persze nem mondom, hogy itt-ott nem volt pici apró piros folt, de már délutánra az összes ilyen elmúlt. Panaszkodtam Margónak, hogy nekem az összes eddigi kezelés után estére, vagy másnap reggelre olyan volt az arcom, mintha a kinyomkodott pattikba begyűjt volna az a krém, ami a nyomkodás után felkerült a bőrömre, mert apró fehér hólyagocskák voltak az arcomon. Mondta hogy erről szó sincs. Ez amiatt volt, hogy vélhetően egy enyhe allergiás reakció tört ki rajtam, amire a bőröm így reagált. Most ez is kimaradt, aminek szintén nagyon örültem.

Igaz nem a legolcsóbb kezelés volt, amin valaha voltam, de vállalható volt, viszont nekem abszolúte megérte, hogy alaposan ki legyen tisztítva az arcom, ne legyek utána csupa piros és fehér pötty. Mondanom sem kell, hogy Margó adott pár pici krémmintát, amivel kennem kellett volna az esetlegesen bedurranó pattanásokat, de végül erre hála égnek nem volt szükség. 

A bejegyzés nem szponzorált, teljes mértékben saját érdeklődésből íródott, mert nagyon jók voltak a tapasztalataim és a környezetemben sokan küzdenek hasonló problémával, így talán nem csak nekik, de Nektek is tudok ezzel segíteni. Egy próbát megér!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása