Smink & Makeup

Avon extratartós rúzs

2011. október 25. Katushka

Ajándékba kaptam ezt a rúzst nemrég. Nem gondoltam volna, hogy ez a szín jól fog állni, de mint már sokszor, ez is meglepett, mert szerintem nem is áll rosszul.

Amit első alkalommal tapasztaltam, hogy közepesen puha rúzsról van szó, de mégis jól kezelhető. Jól fed, és nem szárítja a szájat, de ez alá mégis javaslok hidratáló alapot használni. Fényvédőt tartalmaz (SPF15), ami télen is és nyáron is elengedhetetlen egy rúzs esetében. Nem túl fényes, minimális selyemfényű, ezért használhatunk fölé szájfényt, ha az a cél. Nekem 2-3 órát tartott, színéből minimálisan veszített. Árnyalatát tekintve egy barackos, enyhén narancsos árnyalatról van szó a Pink Peach esetében.

Vékony, hosszúkás kiszerelésű rúzsról van szó.

Munkába, randira szerintem tökéletes viselet, mert nem túl harsány, de mégis szép színt kölcsönöz a szánknak.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása