Már korábban tettünk említést más cégek mellrák elleni harcáról, most jöjjön még egy cég, aki személyes szívügyének tartja ezt a harcot.
Az Estée Lauder vállalat büszkén jelenti be, hogy nemzetközi mellrákellenes figyelemfelkeltő kampánya (BCA) 20. évfordulóját ünnepli az idén. A 2012-es kampány mottója: Bátorság. Higgyünk egy mellrák nélküli világban. Tudjuk, hogy itt leszünk még, amikor valóra válik. Az idei merész, bátorító üzenet a vállalatnak a mellrák tájékoztatás és kutatás általi leküzdése iránti 20 éves elkötelezettségét hangsúlyozza, és egyben a BCA kampány alapítója és a rózsaszín szalag megálmodója, Evelyn H. Lauder élete és munkássága előtt tiszteleg.
(Evelyn H. Lauder)
A mérföldkőnek számító 20. BCA kampány Evelyn H. Lauder bátorságának és a mellrák leküzdése iránti töretlen elkötelezettségének állít emléket. Evelyn 1992-ben indította útjára az Estée Lauder vállalat BCA kampányát, amikor ezrek életét követelte, mégsem kapott még elég nyilvánosságot a betegség. Célja a figyelemfelkeltés volt, közben fáradhatatlanul dolgozott a mellrák gyógymódját kutató tudományos munka finanszírozásának megszervezésén. A BCA kampány 20 évvel később is Evelyn Lauder küldetését viszi tovább, a nőket és a férfiakat egyaránt arra ösztönzi, hogy bátorságot nyerjenek a mellrák elleni küzdelemhez, és erre bátorítsanak másokat is. A BCA kampány ma több mint 70 országban kerül megrendezésre, összesen több mint 35 millió $-t gyűjtött a Breast Cancer Research Foundation® alapítvány által támogatott 140 kutatócsoport számára, és csak az idén 13 nemzetközi kutatócsoport munkáját finanszírozza. A BCA kampány továbbra is terjeszti életmentő üzenetét annak reményében, hogy egy nap valóra válik a mellrák nélküli világról szőtt álom.
Már elérhetőek limitált számban a mellrák kampány keretében értékesített termékek, melyek fogyasztói árának 50%-át egy Magyarországon működő mellrák megelőzésével foglalkozó szervezetnek ajánlja fel az Estee Lauder.
A kollekció tagjai
Kommentek
comments powered by Disqus