Smink & Makeup

Sleek Vixen - Marilyn Monroe piros rúzs teszt

2012. december 14. Katushka

Csak hogy legyen választási lehetőségetek a piros rúzsok útvesztőjében, most jöjjön még egy, szerintem tökéletes piros rúzs ajánlás és teszt. Én az évek során nagyon sok hasonló színű rúzst próbáltam már ki, mindenféle márkából. Volt olyan amiben picit csalódtam, de most ebben nem igen sikerült eddig. A Sleek Vixen rúzsa nálam elég előkelő helyet kapott a kedvenc listámon.

Sleek_vixen_rúzs (5).jpg

A színe nekem nagyon nagyon tetszik, mert nagyon élénk, világos, de még sem túl világos piros. Marilyn-nek lehetett hasonló rúzsa. Legalábbis nekem ő jutott eszembe róla először. A tok a szokásos Sleek matt fekete tok. Jól záródik.

Sleek_vixen_rúzs (3).jpgA fedése jó, erősen pigmentált. Van egy nagyon enyhe fénye, de egyáltalán nem sok. Úgy tapasztaltam, hogy nem mászkál el a száj barázdáiba. Természetesen használhatunk szájkontúrceruzát, de nem kötelező. Ez csak a tartósságot segíti elő. Nem fogja meg az ajkakat, mint sok erősen pigmentált rúzs, de ez általában jellemző a Sleek rúzsokra. Az E-Vitaminnak köszönhetően folyamatos hidratálást ad az ajkaknak. Nem tartós rúzs, de kb. 3 órát simán kibír. Ez után nem árt felfrissíteni a színt.

Ehhez a rúzshoz és nem is nagyon szeretek más szemsminket készíteni, mint a klasszikus világos bézs szem+ fekete tusvonal, bő szempilla spirálozás. Látványos, elegáns, de mégsem sok.

Sleek_vixen_rúzs (4)_1.jpgNem akarom magamat folyton ismételni, de ezek a rúzsok nagyon korrekt áron elérhetőek. Sajnos itthon ha jól tudom csak webáruházon keresztül lehet megrendelni, nincs külön bolt ahol ki lehet próbálni a színeket. De ezért vagyunk mi, hogy szemléltessük, amennyire csak lehet! :)

Én ezeket a termékeket a Make up Plázából szoktam rendelni. Ennek a rúzsnak is 1 600 forint az ára, ami szerintem nagyon is jó ár érte! Tehát ha valaki nem akar több ezer forintot költeni egy nagyon is jó minőségű rúzsra, akkor érdemes ezek közül rendelni!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása