Smink & Makeup

Teszt: Lee Stafford szárazsampon

2012. december 29. spacegirl

Sajnos időnként előfordul, hogy nincs időm vagy kedvem megmosni a hajamat. Sokszor rohanósak az esték, főleg így év végén, amikor a szokásos edzés és programok mellé még sok más is becsúszik. Ilyenkor jó későn esek haza, és már nem állok neki hajat mosni. Néha még az is megesik, hogy rágondolok a hajszárírás fáradalmaira és azért halogatom a "projektet". Ilyenkor rendszerint meg vagyok róla győződve, hogy na majd reggel, munkába indulás előtt megmosom a hajamat. Azután meg persze nincs az az isten, hogy előbb kimásszak az ágyból, mint azt nagyon muszáj. Na, az ilyen esetekre jön jól a szárazsampon!

Nem vagyok nagy híve az efféle szükségmegoldásoknak, de lássuk be, még mindig jobb, ha szárazsampont használunk, mintha zsírtól tocsogó hajjal érkezünk a munkába vagy az iskolába. Be kell vallanom, eddig ez a termékkategória teljesen kimaradt az életemből, az első szárazsampon, amit kipróbáltam, az a Lee Stafford Dry Shampoo.

lee_stafford_szarazsampon.jpg

Be kell vallanom, hogy a magenta csomagolás és a kutyás logó is nagyon tetszik nekem. Amint láthatjátok egy fém flakonos spray-ről van szó.

lee_stafford_szarazsampon_nyitva.jpg

A poszt szempontjából szerencsére rémes hajjal ébredtem, ami nemcsak zsíros volt, de vállalhatatlanul is állt. Itt-ott lelapult, máshol felállt, a hajvégek pedig szerencsétlenül kissé kifelé fordultak.

lee_stafford_szarazsampon_elott.jpg

Előtte

A szárazsampont úgy kell használni, hogy jól felrázzuk, majd kb. 20 cm távolságból a hajunkra fújjuk úgy, hogy a spray főleg a hajtövekre jusson. A hajra fújva látszik, hogy egy fehér, poros állagú termékről van szó, kicsit aggódtam is, hogy mennyire lesz ez feltűnő. Az illatától nem vagyok elájulva, de még mindig jobb, mint a zsíros hajszag :) Ezután csak alaposan át kell fésülni és már kész is! 

lee_stafford_szarazsampon_utan.jpg

Utána (na jó, itt azért gyorsan átmentem a hajamon a Bellissima melegített kefével is)

Amint láthatjátok, a szárazsampon felfrissíti a frizurát és matt bevonatot ad két hajmosás között. Nem lesz tőle olyan a haj, mintha frissen lenne mosva, de ezt nem is vártam el tőle. A poros formula texturálja is a hajat, így az dúsabb hatású lesz. Nem kell percekig fésülködni sem, viszonylag hamar egyenletes lesz az eredmény. Ami nagyon hiányzik persze, az a hajmosás után friss és tiszta fejből élménye.

Mutatom közelebbről is:

lee_stafford_szarazsampon_elott_haj.jpg

Előtte

lee_stafford_szarazsampon_utan_haj.jpg

Utána: a fehér por ilyen közelről is csak alig látszik

Ezzel a termékkel nyerhettek egy napot hajmosás előtt, de többet sajnos nem nagyon. Igaz, ez is bőven életmentő tud lenni időnként. Sajnos más termékekkel nem tudom összehasonlítani, de nekem első tapasztalatnak teljesen pozitív volt, szívesen ajánlom kipróbálásra. (Mind mindig, érdemes elolvasni a krémmániás véleményeket is!) Igaz, nem olcsó (2.190 Ft), de azért nem is tartozik a megfizethetetlen kategóriába.

A terméket a Salontrendtől kaptuk kipróbálásra, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása