Smink & Makeup

Alakformálás 1. rész - Zsírbontó kezelés

2013. február 02. Katushka

Pár napja teljes őszinteséggel kitárulkoztam előttetek többek között arról, hogy milyen életmódváltáson megyek keresztül és hogy mindezt miért teszem. Tanácsot kértem tőletek, hogy sport és étrend odafigyelés mellett milyen kiegészítő kezelést próbáltatok már, amit javasolni tudnátok. Nagyon nagyon sok tanácsot kaptam tőletek és úgy döntöttem, hogy "feláldozom" magam és amit csak tudok kipróbálok, mert az is bebizonyosodott, hogy nem csak én küzdök ilyen problémákkal. Ezért innentől a lehetőségemhez mérten, amit ki tudok próbálni kezeléseket, azokról teljes őszinteséggel beszámolok majd, hátha ezzel nem csak magamon, de másoknak is segíteni tudok. Itt nem fogsz olyat olvasni egy fájdalmas kezelésről, hogy: áhh, nem is fájt, miközben olyan volt mintha elevenen megnyúznának. Mindenről a lehető legőszintébben fogok írni.

25_5734_416653_617e8ea617b9641775cb4da8049866ff_fd8b1c_301.jpg

Az első ilyen kezelés amit kipróbáltam most az a ultrahangos zsírbontás volt, becsületes nevén: fókuszált ultrahangos, foto-elektro-dinamikus  zsírfagyasztás, zsírtörés. A tanácsaitok alapján keresgéltem a neten és többek között ez a kezelésforma is az utamba akadt. A promo szöveg azt mondja, hogy ez a kezelés forradalmian új, zsírégető és cellulitisz pusztító, az első alkalommal akár 2-3 centit is csökkenhet a terület körfogata, egyáltalán nem fáj és mindez max. 1 órát vesz igénybe/alkalom. Úgy voltam vele, ha nem kerül horror árakba, akkor ezt ki kell próbálnom. Ami azonnal megnyugtatott, hogy garanciát vállalnak a kezelésre. Vagyis ha nem csökken centikben mérhetően a kezelt testtáj, akkor visszafizetik az első kezelés költségét, tehát nem kockáztattam sokat. Be is jelentkeztem.

ultrahangos-zsirbonto-keszulek-promystic-multicontour-2.pngEzzel a géppel történik a kezelés

Szintén pozitívum, hogy a munkahelyemhez egészen közel (a Mamuttól pár utcányira)  történt a kezelés a Crystal & Spirit studioban, ezért nem kellett sokat sem utaznom miatta. Mikor megérkeztem egy egészen pici üzletbe léptem, ahol nagyon barátságos volt az a hölgy, aki a kezelést végezte. Szegénykémet nem irigyeltem, mert egész kezelés alatt kérdezgettem, a gépről, a krémekről, mindenről, ő pedig türelmesen válaszolt mindenre. Tehát mikor megérkeztem először megbeszéltük, hogy mely testtájak azok amivel elégedetlen vagyok és melyek azok amiket kezelnünk kéne. Nem volt nehéz dolgunk, tekintve hogy szinte mindenhol van mit javítani. Az első választás így a hastájékra esett.

Kezelés menete:

Miután felfeküdtem egy masszázsasztalra, szabadon hagyva a kezelendő részt, megmérte a derekam körfogatát. Pontos számokat nem merek még leírni, elég ha magamat borzasztom vele. Ezután egy hideg zselés krémet kent a bőrömre, mely elvileg fokozza a kezelés hatását. Ez mondjuk picit kellemetlen volt, pont olyan mint amikor az ultrahangos vizsgálatot csinálják. Egy másik ilyen krém is rám került, aminek fokozott zsírégető hatása volt. Figyelmeztetett is Erika, (aki végezte a kezelést) hogy ettől a krémtől meleg, bizsergetős érzésem lesz. Így is lett kis idő elteltével és még a kezelés után is éreztem ezt a meleg érzést.

ultrahangos-zsirbonto-keszulek-promystic-multicontour_Crystal spirit (2).jpgA sárgás zselé volt a fokozottan zsírégető krém, de egyébként mind a kettő teljesen áttetsző

Az első körben, vagyis az első 15 percben egy olyan fejjel (1.) masszírozta a hasamat, ami megbontja a zsírpárnákat és bejuttatja a krémet a szöveteim alá. Ezzel a masszírozó fejjel körkörösen haladt végig a testfelületen. Miután lement ez a 15 perc, jött a következő etap, ami szintén 15 perc volt. Ez egy másik fejjel (3.) történt. Ezzel tovább bontotta a zsírszövetet, hogy aztán az egy másik lépés során a nyirokkeringésbe bekerülhessen, ezt követően távozhasson a szervezetből. Ez a második rész érzésre nem igazán különbözött az elsőtől.

ultrahangos-zsirbonto-keszulek-promystic-multicontour_Crystal spirit.jpg

Nade az utolsó... :) Az utolsó körben egy tépőzáras pántot tett a hasam-derekam köré, ami alá 6 db kisebb fejet tett be (4.). Ezek már egészen határozott érzést adtak :) még mindig nem mondanám, hogy fájt volna, de itt már éreztem, hogy történik is valami. Ezt az érzést úgy tudnám leírni, mint amikor kisebb tapacsokat teszünk a bőrünkre, hogy azok bizonyos ritmusban rezgést bocsássanak ki, ezzel összehúzva az izmokat. Ez pont ilyen volt, csak nagyban. 20 percen keresztül ment a kezelés ezen része. Ez a rész volt a felelős azért, hogy a szétbontott zsírpárnák bekerüljenek a nyirokrendszerbe. Miután vége lett ennek is megtörülköztem, tekintve hogy a hasam vastagon krémes volt. Ennek a krémnek egyébként egyáltalán nem volt kellemetlen szaga, viszont nagyon jó puha érzetet adott a bőrömnek.

Eredmény:

És jött a kezelés legizgisebb része, mert a mérőszalag ismét előkerült. Magam sem hittem el, de konkrétan nekem 2 centivel csökkent a has körüli térfogatom. Ha ezt nem a saját szememmel látom.... Látványra nem tűnt fel ez a különbség, viszont mikor picit megnyomtam a hasamon a bőrt, konkrétan éreztem, hogy más a bőröm és a szöveteim állaga, plusz sokkal simább lett a bőr a hasamon. Nagyon fura volt. Én tényleg nagyon szkeptikus voltam, de így, első alkalommal engem meggyőzött. Viszont egy kezelés nem csinál nyarat, ezért a szakember elmondása szerint egy testtáj hatásos és tartós kezeléséhez, egyéntől függően 10-12 kezelésre van szükség általában. Nagyon remélem, hogy a többi kezelésnek is hasonló lesz a végkimenetele, mert akkor erre rá fogok szokni. Persze ez a kezelés sem csodaszer. Ha nem figyelünk oda az étkezésünkre, akkor mehet az egész a levesbe. És ami még talán ennél is fontosabb, hogy egy nap legalább 3 liter folyadékot bevigyünk, hogy a felbontott zsírmennyiség a nyirokrendszeren keresztül szabadon tudjon távozni.

Árazás:

De hogy ne csak a kezelésről, hanem az áráról is ejtsek pár szót. Tapasztalataim szerint ezek a kezelések 9-15 000 forint között szoktak mozogni a piacon. Viszont ahol én voltam, a Crystal & Spirit stúdióban, ott egészen alacsony a kezelések ára, de ez még úgymond nyitási akció (szerintem hamarosan tuti emelni fognak valamennyit az áron), úgyhogy érdemes résen lenni. 1 zsírégető próba kezelés 7 000 forintba kerül, és egy 5 alkalmas bérlet pedig 22 000 forint + 1 ingyenes kezelés, tehát ha utánaszámolunk, akkor 3 666 forintra jön ki egy kezelés, ami határozottan alacsony ár. Több ilyen kezelést is találni a neten, illetve a kuponos oldalakon, de nekem ez volt most elsőre a legkedvezőbb és be is jött.

Egyéb tapasztalatok:

A kezelés előtt közvetlen elmentem a mosdóba. Elkezdődött a kezelés és szerintem nem telt el 15 perc nekem már akkor újra el kellett mennem a mosdóba. Köszönhető ez nyilván a sok folyadéknak és a kezelés áldásos hatásainak. Mondtam is Erikának, hogy ez most nagyon fura, mert azért nem szokott ez ennyire gyors lenni nálam, de megnyugtatott, hogy ez a kezelés következménye, tekintve hogy elindultak az oda nem illő elemek a nyirokkeringésembe.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hoz a többi kezelés, lesz e még ekkora változás, mint elsőre, illetve hogy odafigyelés mellett, mennyire lesz tartós ez a változás.

Folytatás következik :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása