Smink & Makeup

Beszámoló a The Body Shop Magyarország szülinapi zsúrjáról

2013. április 16. Katushka

Szinte hihetetlen, hogy repül az idő. Már el is telt egy év... Pontosan emlékszem, amikor értesültem arról, hogy a The Body Shop (TBS) végre hivatalosan is megnyitja első üzletét Magyarországon, az Aréna Plázában. Ezt azonnal meg is osztottam veletek akkor. Azóta igyekszem mindenről beszámolni, ami velük kapcsolatos. Most hogy eltelt az első év engem is meghívtak a hivatalos születésnapi rendezvényükre.

_IGP3667 (1280x857).jpgEz az ünnepléssel egybekötött kis sajtótájékoztató nagyon jó hangulatban telt, főleg, mert életemben először nyertem tombolán, nem is akármit, de erről majd később. :) A rendezvényre hivatalos volt Dukai Regina is, aki a TBS Magyarország hivatalos szépségnagykövete. Az ünnepi beszédet Banga Sándor tartotta, aki a cég egyik tulajdonosa kishazánkban. Olyan érdekes infókat osztott meg velünk, hogy ebben az egy évben 7 000 liter tusfürdőt adtak el és 5 000 liter testvajat. Ezek nagyon nagy számok szerintem. Ennyi ember meg csak nem tévedhet.

Aki már járt TBS üzletben, az biztos látta azt a képet, amin egy modell virágokból kirakott földgömböt tart a kezébe, szimbolizálva ezzel a természetet, természetességet és a földünket. Erre az alkalomra készítettek egy hasonló virág földgömböt, ami szerintem nagyon szép lett.

_IGP3671 (1280x1280).jpgEzután a beszéd után jött a várva várt tombola :) Nagyjából az esélytelenek nyugalmával töltöttem ki a szelvényt, tekintve hogy soha nem nyerek semmit... De úgy fest megtört az átok! :) Én voltam a három nyertes közül az egyik, aki egy igen nagy csomagot nyert. Nem is hittem el, amikor Regina felolvasta a nevemet.

_IGP3700 (1280x857).jpg

_IGP3703 (857x1280).jpg

Persze születésnap nem is születésnap torta nélkül. Erre az alkalomra az egyik legnépszerűbb terméket hívták segítségül. Nade nem ám szó szerint :) Állítólag egy nagyon finom csokitorta várta az éhes szájakat, amit a Chocomania Body Butterről formáztak. Azért csak állítólag, mert én nem ettem belőle - Norbi nem dicsért volna meg érte...

_IGP3678 (1008x1280).jpgA nagy örvendezés után azért nem maradhatott el a sminkek átdogarászása sem. Megnéztem, hogy milyen újdonságok vannak és ki is szemeltem magamnak párat közülük. 

_IGP3705 (857x1280).jpg

_IGP3707 (1280x857).jpg

_IGP3682 (857x1280).jpg

És hogy mi lapult az ajándékcsomagomban? Egy teljes Moringa mézvirágos csomag. Elképesztő illata van. Engem picit az akácra emlékeztet, ami az egyik kedvenc illatom, úgyhogy szerintem a lehető legjobb csomagot nyertem meg :)

DSC08743.JPGűDSC08748.JPG

Boldog születésnapot kívánunk még egyszer The Body Shop Magyarország!!! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása