Smink & Makeup

Menyasszonyi cipő igény szerint, akár hupilila is lehet

2013. május 05. Katushka

Amikor először hallottam erről a megoldásról, azt gondoltam, hogy végre valami hasznos dolog, jó ötlet! De hogy miről is van szó?

festhető menyasszonyi cipő.jpgAki már volt menyasszony vagy aki most készül az esküvőjére, az általában bevásárol magának egy kényelmes és szép cipellőt a nagy napra. Sokan vannak úgy, hogy a ruha nem totál fehér, hanem van benne valamilyen színezett díszítés vagy az esküvő színeit szeretné a cipőjén is viszontlátni. Ilyenkor szinte lehetetlen pontosan olyan színű cipőt találni, amilyenre szükség van. Erre a helyzetre találták ki ezt a remek megoldást. Meglehet, hogy nem újkeletű ez a megoldás, de szerintem nagyon sokan nem tudnak róla.

Persze nem lehet ezt bármilyen cipővel vagy táskával megcsinálni, spéci, szatén anyag kell hozzá, de ha ilyen a színezendő darab, akkor már csak egy színt kell kiválasztani egy igen széles skálából és 1-2 hét alatt befestik olyanra, amilyenre szeretné a menyasszony.

FLV132-CH-withbag__02479_zoom.jpgÉs hogy még miért jó ez a megoldás? Ilyen típusú fehér cipellőt az ember lánya jó esetben egyszer visel életében, az esküvője napján. Ha már megveszi egy kisebb vagyonért (21 000 - 30 000 forint), akkor ne csak egyszer lehessen már használni... Így aztán az esküvő után még mindig be lehet festetni olyan színre, ami már hordhatóbb a mindennapokban. Én például tuti feketére fogom festetni! :)   

FLV132-prpl-withbag__63610_zoom.jpgAz én pipellőm nagyon kis egyszerű lesz, de szerintem cuki kis darab. Fontos volt számomra, amikor kiválasztottam, hogy inkább kényelmes legyen, mint nagyon csini, mert mégis több mint 12 órát kell benne lenyomni, a ruha alól pedig szinte alig látszik majd ki. Ajánlott 2-3 héttel az esküvő előtt elkezdeni betörni, mert szerintem nem túl jó, ha az esküvő napján véresre töri a sarkunkat a cipőnk. Jobb félni mint megijedni :)

Az én választásom végül ő lett.

dahlia.jpg

Én ezt a cipőt 21 800 forintért vettem meg ott, ahol a ruhámat is kölcsönzöm - Organza szalon -, de ahogy láttam a neten, nagyjából mindenhol ugyanennyibe kerül az ilyen típusú cipő. Érdemes időben gondolni a cipőre, mert a legtöbb helyen nem halmozzák fel a raktárban, hanem rendelni kell és ennek van pár hetes átfutási ideje. 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása